25 juni 2012

Mere neglelak med posten (ups ;))


Okay, jeg troede jeg blev glad for at se postmanden i lørdags - men i dag kom han med pakker med China Glaze og indie-lakker fra Paris Sparkles...!

Heldigvis er det ikke den samme postmand, der kommer her hver dag... Heh 0:)

Men min bankmand kan til gengæld se alle købene - så jeg er nok nødt til at love mig selv ikke at købe mere nu - før efter sommerferien i hvert fald...

I får lige billeder af godterne :D





Copper Sunset - Orange lak med kobber- og hologlimmer
Golden Touch - Guld- og hologlimmer
Cobalt Surprise - Blå glitter i forskellige størrelser - og en lille smule lilla






Sun-kissed Solar Power  - Splish Splash


Pink plumeria -  I'm With The Lifeguard  -  Dorothy Who?




Jeg fik swatchet de tre fra Paris Sparkles i dag, da lyset ramte Vestkysten - dem får I at se en af dagene - det var skønt med en lille smule sommer i dag, det gjorde jo kun min fridag bedre :D

~ Charlotte

6 kommentarer:

  1. Så håber vi bare, at sommeren blæser herover til i morgen :D
    Flotte lakker du har købt. Jeg kan specielt godt lide Cobalt supreme! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Håber generelt bare, der snart blæser sommerluft ind over landet! ;)
      Jaa, den var også min yndlings, da jeg bestilte dem - den har bestemt ikke skuffet :D Glæder mig til jeg får lagt billederne op :D

      Slet
  2. jeg glæder mig til at se golden touch...

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er helt vild i sollys! Har lavet en lille video af den også, så I rigtig kan se, hvordan den glimter :)
      (Kommer en af dagene, når jeg lige får tid :))

      Slet
  3. Nåårh jeg glæder mig til at se de indier på neglene :-p

    SvarSlet
    Svar
    1. Det forstår jeg godt, hehe ;)
      De er vildt flotte, håber snart jeg får tid til at lægge dem op.

      Slet

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...