21 juni 2012

Jeg løver ikke - den her lak er for vild!



I dag postede jeg et billede på vores facebook-side, hvor jeg blærede mig med den fantastiske gave, der lå til mig i postkassen, da jeg kom hjem fra arbejde.

Tre skønne lakker fra China Glaze's to nyeste kollektioner, Neon Summer og Safari.

Først får I en swatch fra Safari-kollektionen.

I'm Not Lion er officielt beskrevet som en sølvglitterlak med holografisk glitter. Men den ser altså mere champagnefarvet ud i mine øjne.

Og det gør mig bestemt ingenting, for det gør den bare endnu mere speciel og sofistikeret - og lige noget for mig. Sølv kan godt blive lidt for holografisk at se på, synes jeg.



I'm Not Lion bliver fuldstændig vild, når den kommer ud i sollys. Det kan man desværre ikke se på billederne, så jeg har også prøvet at filme det, mens jeg drejer fingrene lidt - men her kan man heller ikke rigtig se, hvor meget de egentlig skinner.

Da jeg så swatches af Safari-kollektionen, var jeg lidt i tvivl om, om jeg overhovedet skulle have denne her. For den så ikke sådan rigtig fantastisk ud. Men af en eller anden årsag, gjorde jeg det alligevel. Og det er jeg glad for!


Jeg har lagt tre lag til disse billeder - som er taget i sollys.







Jeg troede egentlig, jeg var kommet lidt over glitter. Bare over sommeren, hvor neon har indtaget mit neglelakdisplay, hvor mine favoritter står.

Men de to glitterlakker fra Safari-kollektionen kommer jeg ikke til at vente med at bruge til efteråret - særligt ikke denne skønne sag.

Den er virkelig så fin.










            

3 kommentarer:

  1. Hej
    Hvor har du købt den flotte China Glaze I'm Not Lion?
    På forhånd tak.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa,

      Den har jeg fundet på www.nailetc.com :)

      Slet
  2. Hej.

    Er blevet meget inspireret af dig og dine lakker!!
    Jeg vil lige høre dig om www.nailetc.com er et sikkert sted at købe sine lakker? Ved du om hjemmesiden er amerikansk?
    Kan du huske hvad du skulle betale i porto?

    Knus :-)

    SvarSlet

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...