07 juni 2012

Give Away: Revlon - Mad About Mango



Lak med duft er en smagssag... Men de duftende farver har virkelig gjort et indtog i min samling!

Det, jeg godt kan lide ved de duftende lakker, er, at det gør det lidt mindre krads at sidde i lak-dunsten.

Og så er det også ret lækkert, når man lige får kørt fingrene tæt på næsen (ikke op i næsen, det gør vi pæne piger selvfølgelig ikke)

Så da jeg faldt over Revlons Mad About Mango, røg der lige en ekstra med i kurven. FORDI, selvfølgelig, at vi gerne vil udlodde sådan en dejlig sag til de skønne mennesker, der følger vores blog!






Vi udlodder 1 stk

Revlon - Mad About Mango

til en heldig vinder.




Sådan deltager du:

Du skal skrive en kommentar på et af vores indlæg her på bloggen - det behøver ikke at være dette indlæg. Det kan være dette, tidligere eller kommende indlæg.

Vi trækker lod blandt alle, der skriver en kommentar til et af vores indlæg fra dags dato (torsdag den 7. juni) til og med torsdag den 12. juli 2012.

Vind sommerens farve - tangerine tango



Regler:

- Du skal skrive en kommentar på et af vores indlæg for at deltage.
- Dernæst skal du udfylde det Rafflecopter-skema, der er nederst i dette indlæg - her skal du skrive, hvilket indlæg, du har skrevet en kommentar til.
- Du kan få flere lodder ved at gøre andre ting, men de er ikke påkrævede for at deltage!
- Du kan IKKE deltage som "Anonym".
- Du behøver ikke at følge os via GFC*, men det vil vi sætte pris på, hvis du vil!
- Du kan deltage lige så mange gange, du vil - men kun én gang pr. kommentar. Dvs. hvis du skriver mere end en kommentar, er du velkommen til at deltage med de efterfølgende også. Så skal du bare registrere det i dette indlægs Rafflecopter, ellers tæller det ikke med.
- Vi trækker en vinder fredag den 13. juli. Vinderen bliver kontaktet pr. mail og bliver annonceret på facebook. Vinderen har 48 timer til at svare på enten eller facebook, ellers vil der blive udtrukket en ny vinder.


*= GFC (Google Friend Connect) er en måde at følge blogs på internettet. Du skal kun bruge en Google-konto for at kunne følge os på denne måde.
En Google-konto er en gmail-konto. Du kan oprette en på få minutter, og du behøver ikke at bruge den til andet end som brugernavn her på bloggen.
Du modtager IKKE spam-mails fra hverken os eller andre, når du opretter en Google-konto.
For at oprette en Google-konto: Tryk på "Tilmeld dig dette websted" ude i højre sidebar.




Vi prøver noget nyt denne gang, fordi vi savner lidt aktivitet på vores side. Jo mere aktivitet vi har, jo mere interessante bliver vi i firmaers øjne. Det kan forhåbentlig føre til lidt sponsorerede ting til vores give aways - det er nemlig dyrt at købe det hele selv ;)

Så vi håber, I tager godt imod dette! Vi håber, det kan gøre det bedre, med endnu flere fede give aways, for både os og jer! :)








   

21 kommentarer:

  1. Ihhh, den er godt nok fin :-) Ville elske at bruge den på tæerne all summer :-) Tak, for gode tips!!!

    SvarSlet
  2. Åh mangler faktisk en orange i min samling :)

    SvarSlet
  3. Lyder som en meget spændende neglelak, som jeg godt kan tænke mig at prøve.

    SvarSlet
  4. Vil helt vildt gerne have den der neglelak syntes den er mega flot! ;-)

    http://beauty-ms.blogspot.dk/

    SvarSlet
  5. Det er en rigtig flot, og lidt anderledes, orange. Bliver den ved med at dufte når man har den på, eller er det kun mens den er våd?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lisa,

      Den dufter først når den er tør, og duften varer i flere dage. Faktisk længere end hvad jeg har oplevet mange af mine andre duft-lakker gør.

      Har skrevet lidt mere om Mad About Mango i indlægget her: http://www.passion4polishdotcom.blogspot.dk/2012/06/sommerfarve-der-dufter-af-mango.html

      :)

      Slet
  6. ej hvor sjovt... jeg har aldrig hørt om duftende neglelakker før... ville da blive sjovt at prøve...

    mht. raffelcopter, kunne jeg ikke indtaste link til det indlæg jeg har kommenteret... og nu har jeg så også lige skrevet her :)
    http://passion4polishdotcom.blogspot.dk/2012/06/nye-neoner-fra-opi-pa-vej.html?showComment=1339144299155#c7050884095541366314

    kh
    Simone

    www.mizzzims.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Jeg har længe ledt efter en orange der var masser af farve i men uden at blive alt for neon. Den her ser rigtig flot ud, og det er kun en bonus, at den dufter ;-)

    SvarSlet
  8. MHT. raffelcopter, så kunne jeg ikke indtaste et link - men jeg har kommenteret på denne side :-)

    SvarSlet
  9. Det er godt, I skriver det med at I ikke kan skrive et link på Rafflecopter! Jeg har fikset det nu :)

    SvarSlet
  10. Tanja Mathiasen08 juni, 2012 20:37

    Skøn skøn farve og mango er jo bare skøn sommer. Den ville jeg da bare nyde at vifte rundt med sommeren lang:) Mvh. Tanja Mathiasen, jan-mathiasen@stofanet.dk

    SvarSlet
  11. Så flot en neglelak :-) Duft af mango, hmm lyder underligt, men det skal da prøves :D

    SvarSlet
  12. Org hvor er den fin - Det lyder godt nok lidt sjovt med duft i, en det skal prøves :-)

    SvarSlet
  13. Wauw og mig der er vild med alle orange farve toner. Mums. Den må gerne flytte ind her hos mig :-)
    God Sommer til alle.

    SvarSlet
  14. Årh, sikke dog en god mulighed for at prøve sådan en! :)

    SvarSlet
  15. den er jo skide smuk!:-*

    SvarSlet
  16. Lækker farve. Den ville jeg gerne vinde.

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er rigtig fin :) Desværre har vi allerede afsluttet konkurrencen...

      Slet

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...