09 juni 2012

Give Away: Nail art starter kit



Der er mange grunde til at vi laver denne give away!!

Blandt andet har vi nu nået 175 likes på facebook, og vi er kommet op på at have over 3000 besøgende om måneden!

Det er da meget godt klaret, når vi kun har været her i lidt over syv måneder?

Vi er i hvert fald glade! Og som tak til alle jer, der trofast læser med, har vi samlet en lille gave sammen, som en heldig vinder forhåbentlig bliver rigtig glad for:

Et nail art starter kit, der indeholder alt det, der skal til for at lave fede nail art designs!





Vores starter kit indeholder følgende:



1 stk. Konad Doubble Stamper




1 stk. Konad Special Stamping Polish, Black




1 stk. Bundle Monster Stamping Plate, no. BM10


6 stk. striping pensler



 

10 ruller striping tape i forskellige farver







5 stk. Dotting Tools







Og så lidt info om konkurrencen...


Som nævnt i vores anden give away, hvor du kan vinde en lækker lak fra Revlon, Mad About Mango, vil vi gerne have lidt mere aktivitet på vores side.

Det gør forhåbentlig, at firmaer får lyst til at sponsorere lidt ting til vores give aways, for vi har ikke råd til at købe så mange, som vi gerne ville.

Derfor er der to ting, du skal gøre, hvis du vil have chancen for at vinde dette sæt:

  • Du skal følge vores blog via Google Friend Connect
  • Du skal like vores facebookside

Sådan følger du bloggen via Google Friend Connect:

Det eneste, der kræver, er, at du opretter en gmail-konto/Google-konto. Det gøres på få minutter, og du får ikke noget spampost fra hverken os eller andre af at følge vores blog.
Hvis du er i tvivl om, hvorfor og hvordan det fungerer, kan du altid skrive til os på: polishpassion@gmail.com

Sådan opretter du en konto:
  • Start med at klikke på "Tilmeld dig dette websted"-knappen, som du finder ude i højre side under fanen "Faste læsere"
  • Der kommer et pop-up vindue, hvor du nederst kan vælge "Opret en ny Google-konto"
  • Følg derefter anvisningerne, og få minutter efter har du en konto.




Regler og konkurrencebetingelser:

  • Du deltager ved at udfylde vores Rafflecopter-skema, som du finder nederst i dette indlæg.
  • Du kan deltage en gang om dagen.
  • Du skal følge os via Google Friend Connect (GFC) og facebook for at deltage i konkurrencen.
  • Du kan optjene flere lodder ved at gøre andre ting, men disse er ikke påkrævede for at deltage i konkurrencen.
  • Konkurrencen løber frem til lørdag den 11. august. Vinderen bliver kontaktet pr. mail og bliver annonceret på facebook. Vinderen har 48 timer til at svare på enten eller facebook, ellers vil der blive udtrukket en ny vinder.



 

And now for the fun part.....






a Rafflecopter giveaway





90 kommentarer:

  1. Følte ikke for at deltage i konkurrencen om mango-lakken, for orange er bare slet ikke mig...men her er der da absolut nogle guf-ting, jeg gerne vil have fat i! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Der skal jo helst være lidt for enhver - godt der også er noget, du kan bruge :)

      Slet
  2. virkelig fede ting! :) håner jeg vinder ;D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Vi synes også selv, det er en fed præmie :D

      Slet
  3. ååååh ja :-) Den skal man helt sikkert også være med i :-) Fede konkurrencer I kører med

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Mewsen :) Det er dejligt, du vil lege med! :D

      Slet
  4. wow det er da fedt lige et sæt til mig
    stump61@hotmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder godt :)
      Du er dog nødt til at udfylde vores Rafflecopter-skema for at deltage. Mailadresser i kommentarerne bruger vi ikke til noget, så det behøver du ikke at skrive :)

      Slet
  5. Ej hvor fedt! Håber jeg vinder, for det er godt nok nogle fede præmiere! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Aja :) Vi synes også selv, det er nogle fede præmier :D

      Slet
  6. Hvor er det bare et lækkert sæt

    liker på facebook og er på google friend connect

    Hilsen gitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Gitte,

      Det er bare dejligt at høre :) Held og lykke!

      Slet
  7. lækre sager jeg følger selvfølgelig bloggen både her og på facebook ;o)
    Fortsat god weekend
    mvh
    karin christensen

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er dejligt at høre, Karin :)
      God weekend til dig også, og held og lykke i konkurrencen :)

      Slet
  8. Super lækker give away. Ville gerne deltage, men ikke når man sætter krav om Google-konto for at være med - SÅ! står jeg af - beklager.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det bestemmer du selvfølgelig helt selv.
      Vi har jo en grund til at stille det krav, og vi regner med, at det kan komme alle til gode, hvis vi har flere "followers" herinde. Så vi er da ærgerlige over, at du ikke vil hjælpe os med at gøre vores blog endnu bedre.
      Vi synes ikke selv, det er et urimeligt krav.

      Mvh Charlotte

      Slet
  9. Endnu en lækker giveaway!!

    SvarSlet
  10. Tanja mathiasen10 juni, 2012 12:25

    Hoooold nu op en fed give-away!!!! Den er jeg da bare nødt til at vinde:) de ting er bare LIGE mig!!! Jeg deler på facebook, men ved ikke hvordan jeg deler linket o jeres skema med at jeg har delt:(??

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Tanja,

      Er det her det samme spørgsmål som på facebook? Eller kan du stadig ikke finde det? :)

      Slet
    2. Tanja Mathiasen11 juni, 2012 19:04

      Ja det er det samme:) Jeg går ind på jeres side på facebook og har delt flere gange, men hvad jeg skal skrive i den "entrie" ved jeg ikke:(??

      Slet
    3. Tanja Mathiasen11 juni, 2012 19:08

      Nu har jeg fundet ud af det, håber jeg:)

      Slet
  11. Super cool give away :D.
    jeg er klart med!

    SvarSlet
  12. Mega fed konkurrence, jeg vil gøre mit bedste for at vinde :D

    SvarSlet
  13. Håber virkelig jeg vinder elsker at lave nailart men har ikke de rigtige ting til det ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er meget sjovere, når man har det rette grej :)
      Held og lykke :)

      Slet
  14. Tanja Mathiasen11 juni, 2012 19:08

    Iiihh jeg gør hvad jeg kan og ønsker det bare så meget!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe ;) Du kan deltage en gang om dagen, så det er bare om at give den gas ;)

      Slet
  15. Damn håber fandme jeg vinder! Sådan et sæt ville lige præcis være med til at kickstarte mig og min nail-art eller mangel på samme

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, vi synes også selv, det er et godt sæt :)
      Held og lykke!

      Slet
  16. Hej jeg vil også være med :)
    Ny følger + "liker" på facebook og linker i sidebaren på min blog.
    Kh Gitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder godt - tak for det :)
      Og held og lykke!

      Slet
  17. Og my!
    Jeg gør alt pånær at optale dette på min egen blog.

    Hvor er det dog en fantastisk GiveAway!

    Christina / frkstubba.blogspot.com
    crsd1988@gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :)
      Det er jo også helt frivilligt, hvor meget man vil gøre, vi er bare glade for, at du vil være med :)

      Held og lykke!

      Slet
  18. Svar
    1. FED side :D Super god idé!

      Slet
  19. ej denne lækker kit må jeg da bare vinde.
    mvh Linda zoegabutik@gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Held og lykke :)
      Du behøver forresten ikke at skrive din mail her i kommentarfeltet, den får vi automatisk via Rafflecopter-skemaet, hvis du vinder :)

      Slet
  20. Ej hvor lækkert!! Jeg er såå meget med :)

    SvarSlet
  21. er der en grund til at give awayen tager så lang tid... jeg mener, der er jo ekstremt lang tid til 10.august...

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja. Lige om lidt er det ferie, og der har jeg ikke tid til at tage mig af ret meget. Så det er rent praktisk.

      Slet
    2. Havde jeg slet ikke tænkt over :)

      Slet
  22. Wow, de ting er lækre! :) Elsker at designe negle, så det ville være så fedt! :)

    Mvh Christine

    SvarSlet
  23. Tjaeh, tror det lykkedes med alle punkter, her første gang .. måske kan jeg lære at dekorerer neglene. Jeg er slet ikke god til det. God sommer til alle. Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder godt :)
      Nu er jeg ikke selv en haj til nail art,men jeg kan da allerede se forskel fra første gang, jeg kastede mig ud i det, og til nu. Så det er bare noget med at øve sig :)

      God sommer til dig også!

      Slet
  24. Det var da lige nogle ting jeg kan bruge!:)

    SvarSlet
  25. Sikke nogle lækre ting!!

    SvarSlet
  26. Fedt! Det vil jeg vildt gerne vinde !:))

    SvarSlet
  27. uh lækker giveaway den ville jeg gerne vinde

    kig forbi mine giveaways

    SvarSlet
  28. Vil gerne deltage det er nemlig et godt set ! :)

    SvarSlet
  29. Uhh en lækker præmie! Er helt sikkert med!

    //Bobber
    www.BobbersBlabber.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Det lyder godt!
      Held og lykke :)

      Slet
  30. Har lige et spørgsmål mere. I skriver det er BM10 man kan vinde, men har sat et billede ind af BM08. Hvilket tal skal man satse på?

    kh
    Simone

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har du da fuldstændig ret i - godt spottet! Det er BM08, man kan vinde - den der er billed af (retter det lige i indlægget) :)

      Slet
  31. Jeg skal da også være med,det ville da være lækkert at vinde sådan en lækker giveaway. Følger dig på min blog og på Facebook :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er vi glade for at høre :D
      Held og lykke i konkurrencen :)

      Slet
  32. Rigtig lækker give-away. :)

    SvarSlet
  33. Fed Give away! Håber jeg vinder!:-D

    SvarSlet
  34. Fed giveaway, især når man er vild med negle! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Ja, vi er også selv ret glade for denne her præmie :D

      Slet
  35. Er vild med de ting! Gider I ikke skrive hvor tingene kan købes?
    -Ulle

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja da - det hele er fundet på eBay :)

      Slet
    2. Tak! Vil lige kigge efter det...

      Slet
  36. Håber jeg vinder! :-D Det er virkelig nogle lækre præmier! :-)

    SvarSlet
  37. Det er simpelthen den lækreste giveaway jeg er stødt på, på nettet! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Vi er også selv ret vilde med den :D

      Slet
  38. omg .. hvor fedt! Gik her forleden og tikkede min mor om at købe det til mig og så har man chancen for at vinde det nu i give away'n. Fuck hvor fedt! Håber VIRKELIG jeg vinder.

    SvarSlet
  39. Dette er jo en fantastisk give away.. Håber jeg vinder.. vil glæde flere :)

    SvarSlet
  40. Åh endnu en skøn give away, uh jeg håber jeg vinder <3

    SvarSlet

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...