19 juni 2012

Første forsøg på galaxy nails




Hej med jer,

Jeg har længe ville prøve at lave et galakse-design på neglene.

Jeg har fundet denne tutorial på YouTube, som jeg har kigget efter.

Desværre har jeg lige glemt at tone det ud med en blå (det vil give mening, hvis man ser videoen), og så kiksede det med de hvide prikker og glimmer top coaten.

Og, nåja, så havde jeg lidt travlt, da jeg lavede designet, så gav det heller ikke tid nok til at tørre.

Så jeg er ikke helt tilfreds - men blev enig med mig selv om, at jeg ville lave en post alligevel. Så kan det være, man kan se en udvikling i mine evner med nail art om et par år ;)



Under alle omstændigheder var det sjovt at lege med farverne på denne måde :)








Jeg har brugt Sally Hansens Black Out til base colour.
Den hvide er Nubar - Cloud White, den gule er OPI's Did It On 'Em fra Nicki Minaj-kollektionen.
Den lyserøde er China Glaze's Dance Baby, glimmer top coat fra China Glaze - Polar Ice.


    

6 kommentarer:

  1. Hvor er de fede! :)

    Christina / frkstubba.blogspot.com

    SvarSlet
  2. de er nu ret seje selv :) var de ikke svære at lave? jeg vil gerne prøve sådan nogen engang :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Nej, overhovedet ikke! Hvis du bare ser den tutorial, jeg har linket til, så er det ret ligetil :)

      Slet
  3. Du er mega god ville ønske af var ligsom dig :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhr, tusind tak, hvor var det sødt sagt :)

      Slet

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...