21 juni 2012

Endnu en fantastisk glitter fra min safaritur




I går viste jeg jer I'm Not Lion - en fuldstændig fantastisk glitterlak fra China Glaze's Safari-kollektion.

I dag vil jeg dele mine billeder af kollektionens anden glitterlak, I Herd That.

Den fanger lyset meget bedre på billederne, end I'm Not Lion gør, men glimter ikke lige så meget som den i virkeligheden.

Derfor kan I måske få et glimt af, hvor super fede de her to lakker er i videoen nederst i det her indlæg.

Jeg har med vilje forsøgt også at gøre videoen uskarp, da man så bedst kan se, hvor meget den egentlig glimter.


Jeg troede faktisk, at det var denne, jeg ville være mest glad for - fordi den er bronzefarvet med holografisk glitter.

Den ER fantastisk, men den glimter ikke helt lige så meget. Farven er dog stadig super fed, så den kommer ind på en tæt andenplads :)

Ligesom med den anden lak, var lakken nem at arbejde med og nem at lægge. Og som med alle andre glitterlakker, var den en pain at rydde op efter på neglebåndene ;)












 
 
    

4 kommentarer:

  1. Den ser bare vildt flot ud. Den er kommet på ønskelisten over lakker, som jeg skal have...

    SvarSlet
    Svar
    1. Det vil du ikke fortryde :D

      Slet
  2. Den er virkelig flot!! Jeg kan også rigtig godt lide Im not Lion, men det ville være denne jeg købte hvis jeg skulle. De ligger tæt op ad hinanden uden egentlig at være ens. Men jeg synes de er for identiske til at ville have dem begge. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er rigtig flot :) Jeg synes nu ikke, de ligner hinanden så meget, men nu er jeg også exceptionelt glad for glitter, så ville ikke undvære nogen af dem ;)
      Tror nu faktisk jeg ville vælge I'm Not Lion, hvis jeg kun skulle have en - den glimter meget mere.

      Slet

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...