02 juni 2012

En omvendt Yellow Polka Dot Bikini



Jeg har tidligere skrevet om, hvordan man får det bedste ud af sine neon-farver - og i samme omgang fik jeg fortalt, at jeg har fundet den perfekte gule neon-lak!

De fleste gule neon'er har nemlig et grønt skær.

Sådan er Yellow Polka Dot Bikini fra China Glaze ikke. Den er fuldstændig skrigende gul. Og fantastisk.

Jeg tog den på, da solen skinnede i sidste uge, men syntes alligevel at den var lidt for frisk til at tage på på arbejde i sig selv.

Derfor lavede nogle sorte prikker med mit dotting tool.





Det gav dem lige et ekstra touch, og jeg fik mange kommentarer for dem, fordi jeg parrede dem med en gul bluse og et par gule ballerinaer - total sommerstyle!

Måske var det så blændende, at det jagede solen væk? I så fald vil jeg gerne sige undskyld :/


Jeg har lagt to lag Yellow Polka Dot Bikini over to lag Cloud White fra Nubar (i øvrigt min nye yndlings-hvid - mere om det en anden gang!)

Jeg har brugt Sally Hansens Black Out til de sorte prikker.





Her er et par billeder..... Det er svært for kameraet at gengive neonfarver 100% korrekt, med mindre man har den helt rigtige belysning... Så den rigtige farve et et sted mellem de to farver, I ser herunder!



Først et med blitz:





Og så et par stykker uden - inden for i dagslys, men skygge - altså uden lamper overhovedet.
Her ligner det, der er grøn i farven - I må tro på mig, når jeg siger, at det ikke er tilfældet ;)





 

     Er I hoppet med på neon-trenden?




             

2 kommentarer:

  1. Hold nu op, en fed farve! Den skal jeg vist ud og investere i :-D

    Carina F :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, er også helt vild med den :D Den er absolut pengene værd :)

      Slet

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...