27 juni 2012

Cobalt Surprise - ikke overraskende min favorit




Hej med jer,

Forleden viste jeg et lille sneak peak af min seneste nail mail-pakke.
Her var også tre super glitrende lakker fra indie-mærket Paris Sparkles, som jeg fandt på etzy.com.

Grunden til at jeg overhovedet bestilte lakker fra denne, i øvrigt super søde, sælger var denne flotte, blå lak: Cobalt Surprise.

Og på trods af navnet kom det ikke som en overraskelse for mig, at jeg blev vild med den med det samme. Men måske blev jeg lidt overrasket over, hvor fed den er i virkeligheden :)




Den minder en del om China Glaze's Dorothy Who?, som jeg sjovt nok fik i posten samme dag... havde jeg vidst, de lå så tæt op af hinanden, havde jeg måske ikke købt Dorothy Who? - ...

Cobalt surprise er nemlig meget mere blå. Glitteret er større, og så er den bare... ja... ej, men der er jo også lilla glimmer i!

Altså en kongeblå base med blå glitter i forskellig farve og så enkelt lilla glimmerstykker.
Konsistensen var lidt tyk i det, men overraskende nem at påføre. Jeg behøvede næsten ikke at "gøre rent" efter den på neglebåndene.

Jeg er helt vild med den :)

Her får I lidt billeder - I må undskylde de grimme neglebånd, men fik swatchet ret meget den dag, så de var lidt trætte af mig og neglelakfjerneren ;)






I får de næste to lækkerlakker i løbet af ugen :)

~ Charlotte



      

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja, ikke? Muligvis min sommerfavorit i år :)

      Slet
  2. Camilla Thisted-Widtfeldt28 juni, 2012 07:15

    Ja den er lækker!!!! Men synes nu dine negle og bånd er fine:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe, det var nu ikke fordi, jeg fiskede efter komplimenter - men tusind tak :)

      Slet
  3. Hej :-)
    Hvordan kan det være, at Etzy ikke vil sende disse to lakker du omtaler i denne blog til Danmark? Har lige tjekket deres hjemmeside :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa,

      Ja, det ved jeg faktisk ikke. Det ville hun jo gerne, da jeg købte dem. Prøv at skriv til hende og spørg, om hun vil sende dem til DK.
      Det er jo privatpersoner, der sælger derinde. Etsy er bare en portal (ligesom fx Trendsales, Den Blå Avis osv) - så de plejer at være til at snakke med :)

      Slet

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...