10 juni 2012

Chock a l'Orange




Jeg er ret vild med orange og koralfarvede neglelakker. Så da jeg for nogle måneder siden for alvor også overgav mig til neon-farverne, gik jagten ind på at finde den perfekte neonskrigende orange farve.

Jeg har søgt både i Essies, OPI's og China Glaze's katalog over orange lakker, og fandt da også frem til et par stykker, der var virkelig orange. Men de var bare ikke den helt rigtige neonfarve.

Så da jeg så swatches af Orly's nye neon-kollektion, Feel The Vibe, blev jeg meget håbefuld. Den var så smuk på billederne. Så jeg bestilte mini-sættet med en gul, en blå, en pink og så den orange Melt Your Popsicle.






Jeg blev ikke skuffet! Den er simpelthen perfekt!
Den er faktisk så skrigende, at mit kamera havde svært ved at tage billeder af den, men de er blevet nogenlunde farvegengivende.









Jeg har lagt to lag Melt Your Popsicle over to lag Nubar Cloud White.
Konsistensen er, som med alle de neonlakker, jeg har, meget tynd og løber lidt. Det gør nu ikke noget, for den er til gengæld nem at rydde op efter, da den er så tynd.

Lægger man den over en hvid, er der ingen problemer med at få farven frem. Men to lag giver den stærkeste neoneffekt, og det, synes jeg, er absolut flottest.

Den tørrer mat (igen - som alle neonfarver), så jeg har puttet et lag Seche Vite Dry Fast Top Coat på for at få den til at skinne.

Og SÅ blev det sommer! Også selvom vejret siger noget helt andet ;)

   

14 kommentarer:

  1. Det er jo helt vildt!!! Wow, for en orange!

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er sååå fed :D Skal helt sikkert have en i stor størrelse også (har kun købt mini'erne) - så fed er den, at jeg skal være sikker på aldrig at løbe tør ;D

      Slet
  2. hvor har du købt dem?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har købt dem på BeautyBay (http://www.beautybay.com/cosmetics/orly/categories/feelthevibe/)

      Men du kan få dem andre steder. Se hvor her:
      http://passion4polishdotcom.blogspot.dk/p/her-finder-du-mrkerne-pa-nettet.html

      Slet
  3. flot farve, jeg leder pt efter en orange/pink lak, har en super flot orange fra flormar, men den er ikke lige det jeg mangler. men da jeg var på ferie brugte jeg 1 lag af den efterfulgt af 2 lag pink, så blev det næsten den farve jeg ville have :D ser godt ud den du har købt dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :)
      Altså en orange med undertoner af pink - eller hvad?
      Håber i øvrigt din ferie var god, selvom du ikke kommer hjem med flere lakker i tasken end da du tog ud ;)

      Slet
  4. Sikke en flot orange! Faktisk så flot at jeg tror jeg selv må prøve den!

    SvarSlet
  5. holda op en smuk orange :D orly nogen gode lakker og er de af god kvalitet? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er bare flot - endnu flottere irl ;)
      Synes det er gode lakker i forhold til prisen. Meget bedre end fx GOSH i holdbarhed.

      Slet
    2. jeg elsker bare orange lakker! og den der ville så god ud i min samling (lige som alle andre lakker ;) )
      okay det lyder godt, hvad er prisen og hvor man man få fadt i dem? :D

      Slet
    3. Vi har lavet en lille guide til, hvor du finder de forskellige mærker. Klik enten oppe i menuen på "Shoppingguide" og dernæst "Her finder du mærkerne på nettet" eller følg det her link:

      http://passion4polishdotcom.blogspot.dk/p/her-finder-du-mrkerne-pa-nettet.html

      Der kan du se internetforretninger og cirkapriser :)

      Slet
  6. Svar
    1. Den er bare vildt lækker :D

      Slet

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...