18 maj 2012

Smykker til neglene - Lovelies der minder om London



Hey Ya'll,

Dem af jer, der har læst om Anne Marie og mig, har måske bemærket, at jeg er bidt af en gal brite.
Jeg elsker røde busser, grumset flodvand og a cuppa. Tetley's - with a squint of milk, of course ;)

Derfor elsker jeg også alle lakkerne fra nails inc., som jo bliver opkaldt efter gader og steder i den fantastiske by.
Den fantastiske tid, jeg boede i London, brugte jeg rigtig meget tid på bare at vandre rundt i gaderne og lære byen at kende.
Det var en god tid, og i min hukommelse regnede det næsten aldrig. Hvilket selvfølgelig er løgn.

Men sådan er det jo med hukommelsen - man husker for det meste altid solskinsdagene bedre.



Det er for sent at gøre en lang historie kort, så nu springer jeg bare direkte til slutningen:

Jeg faldt for nylig over nails inc.'s nye kollektion, Nail Jewellery, på www.beautybay.com.
Den eneste grund til, at jeg ikke straks trykkede KØB KØB KØB, var prisen. 100 kroner er bare meget for en lak :/


Burlington Arcade, Picadilly Arcade

Royal Arcade, Princes Arcade


Men hvor er de dog fede - ikke mindst på grund af navnene, som straks får mine tankerne til at flyve. Picadilly Arcade - for eksempel - er et sted forbundet med særdeles gode minder.

Arcaderne ligger rundt omkring i Londons centrum, og det er ligesom små shoppingcentre midt mellem alle de mange butikker. Nogle af stederne er der også spillemaskiner.

I Picadilly Arcarde købte jeg for eksempel mit mini-anlæg. Og min dvd-boks med den alt for korte serie, My Name Is Earl.

Men det var også her, jeg sad i noget nær en halv time på en trappe og ventede på Anne Marie, der liiige skulle ind og se på et ur. Hun kom ud med fire stykker. Men til en god pris, som hun sagde.


Picadilly Arcade (og hele området omkring) er et af mine (mange) favoritsteder i London - og derfor er jeg ekstra glad over, at den lak, jeg bedst kan lide fra denne kollektion, er opkaldt efter den.


Promo-billede af den sølvfarvede Burlington Arcade over en sort base colour.



Jeg overvejer ret meget at købe den grønne Picadilly Arcade og den sølvfarvede Burlington Arcade...

Hvilke(n) kunne I finde på at købe?

3 kommentarer:

  1. jeg kunne stærk overveje den blå eller den grønne de er virkelig flotte ;) men jeg giver gelle ikke så meget for neglelak... øv men de står i hvert fald på ønskelisten nu :)

    øh kunne mig blog måske komme til att stå på jeres liste??? den hedder http://polish-life.blogspot.com/ :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Astrid,

      Jo, det kan du tro :)
      Ja, det er lidt pebret... Men så må du (ligesom jeg) opdrage venner og familie til at købe lak til din fødselsdag ;D

      Slet
  2. tusind mange tak for det Charlotte :)
    hehe det prøver jeg også på af alle kræfter så må jeg jo se om det virker når jeg har fødselsdag ;D heheh

    SvarSlet

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...