01 maj 2012

Rebel rebel!


Jeg har altid godt kunne lide folk, der gjorde lidt oprør. Som nu for eksempel min pap-lillesøster, der gik i neonfarver på trods af hendes mors misbilligende blik.

Der er noget sexet over folk, der tør at være sig selv på trods af, hvad alle andre synes.

Det er nu nok ikke derfor, jeg også er vild med denne neglelak - den er jo heller ikke neon.
Men navnet er spot on!




All That Glitters' (og jeg er jo the Glitter Gal!) Rebel Rebel er en let lilla base med sekskantede sølvglitterstykker i to forskellige størrelser samt hvid glitter i forskellige former; sekskantede, firkantede og aflange.




Jeg elsker den! Den er så fin!

Jeg har lagt den over den hvide Cloud White fra Nubar, fordi det lige var den, jeg fik med posten samme dag - og så skulle begge prøves. (Der kommer et indlæg med den hvide på et senere tidspunkt, men den kan også anbefales!)






Jeg har lagt to lag Cloud White og tre lag Rebel Rebel - det gør mine negle noget tunge, og det føles egentlig ikke så rart.

Jeg gjorde det, fordi den lilla farve ellers ikke var så tydelig, og fordi der ikke kommer så meget glitter på af gangen, så et lag var ikke nok.

En anden gang vil jeg lægge den over en lilla base i stedet og nøjes med et eller tog lag glitter. Rebel Rebel er nemlig i sig selv lidt tyk i konsistensen, så tre lag bliver ikke gentaget.

Med tre lag bliver den til gengæld en rigtig flot, lilla farve - men den hvide kan stadig skimtes under. Jeg kan egentlig godt lide looket, men som sagt: lilla base gør den nok endnu pænere.







Den hvide fra Nubar er med lidt shimmer i, som skinner igennem den lilla.

Efter jeg har set mig lun på Lynnderellas Connect The Dots, har jeg fået et eller andet for hvide stick glitterstykker, mens Dollish Polish har givet mig en forkærlighed for de firkantede - og derfor synes jeg, kombinationen af glitterstykker i Rebel Rebel er fuldstændig fantastisk!


Jeg har købt Rebel Rebel All That Glitters webshop på Etsy.com til cirka 45 kroner for en stor flaske.

8 kommentarer:

  1. Nøj den rebel er vildt lækker!!!!
    Skulle du betale told da du bestilte fra Etsy?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lisa, der er så vidt jeg husker ikke told på kosmetik, og man skal ikke betale moms heller, når prisen på varen er under 80 - så det korte svar er nej :) Og kan ikke huske, hvor meget jeg betalte i porto...

      Slet
    2. ER DET IKKE TOLD PÅ KOSMETIK?:-0

      Slet
    3. Hej Anonym,

      Nej, det er der ikke.
      Vi har lavet en guide til told og moms, som du finder under faneblade "ShoppingGuide" øverst - eller via dette link:
      http://passion4polishdotcom.blogspot.com/p/regler-for-told-og-moms-nar-du-handler.html

      Her har vi skrevet regler for om told og moms, og vi har linket til de officielle sider, så du selv kan checke efter og være helt sikker på de gældende regler :)

      Slet
  2. Hvor er det nogle fine negle(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog og forbi min give away(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Jeg er solgt. Den flotteste lak jeg nogensinde har set!

    SvarSlet
    Svar
    1. Og du har immervæk set et par stykker :D Det var godt, du lige faldt over det her indlæg. Havde selv glemt, hvor smuk den er... Må nok have den frem igen snart ;)

      Slet

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...