15 maj 2012

Preview: Magnetiske lakker fra Depend



Hej med jer,

En af årets store trends er de magnetiske lakker.

Det startede ved nails inc., bredte sig til China Glaze og Color Club - og i går så jeg dem så også ved Depend-standen i min lokale Matas.

Jeg er egentlig ikke så vild med Depend-lakker. Jeg synes, de er for små og for dårlige i kvaliteten i forhold til prisen.

Men kunne alligevel ikke modstå fristelsen for at købe disse to farver. Ikke mindst den sorte er super flot, fordi der er holografisk glitter i! Double score!

Den brune købte jeg, fordi jeg længe har kigget på de brune fra nails inc., men de er bare så dyre. Så jeg tænkte, jeg ville give denne et skud.



45 kroner stykket - det er virkelig dyrt for 5 ml neglelak, men hvis de var flotte, ville det jo være det værd.

Jeg burde måske bare have købt en enkelt til at starte med, for jeg blev noget skuffet.
Jeg har kun afprøvet dem på mine swatch sticks, og der reagerer lakker jo altså lidt anderledes på neglene - men de var meget gennemsigtige i farven.



Magneten var sådan set nem at arbejde med. Den sidder klipset fast på låget, så man kan tage den af og nærmest have den på fingeren som en ring. (fik ikke lige taget billede af den)

Men jeg syntes, den gav et kedeligt mønster. Det kan man så gøre noget ved, kan man sige :)




Lakkerne hedder noget så kedeligt som Nr. 6005 og Nr. 6003 - endnu en ting, jeg ikke bryder mig om ved Depend :/




Jeg har læst et sted, at man ikke skal nøjes med et enkelt lag lak, som der ellers står i brugsanvisningen på magnetiske lakker.

I stedet skal man lægge et lag, lade det tørre - og så lægge et tykt lag på, som man bruger magneten på.
Det har jeg gjort med begge farver. Og så ville jeg også prøve at se, hvordan den sorte så ud med kun et enkelt lag.

Det var ikke en succes ;)
Det er den i midten, der kun har fået et enkelt lag.
Havde jeg kun lagt et enkelt lag ved den brune, havde man slet ikke kunne se den ;(








Konklusion:

Den brune er jeg lidt ked af at have spildt penge på. Men måske kan den blive flottere, hvis den får tre lag lak frem for de to, den har fået på billederne her.
Den sorte er jeg til gengæld helt vild med. Det der holografiske glimmer giver en fed effekt :)

De dækker ikke så godt, men de er til gengæld nemme at lægge på.
Når det kommer til magnetiske lakker, hænger pris og kvalitet vist meget godt sammen. I hvert fald er jeg mest glad for de dyre fra nails inc. - men det kommer nok også an på farverne.

Depend's magnetiske lakker kommer i flere forskellige farver - tror det var seks forskellige - og koster 45 kroner inkl. magnet i Matas.



   

Hvad siger I?
Skal I prøve de magnetiske lakker fra Depend?





10 kommentarer:

  1. Jeg har fundet en fra Barry M, jeg vil prøve. Har ikke selv kunne finde depend. og vidste ikke der var mange andre mærker der havde dem :).

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh, vidste ikke at Barry M havde nogle. Hvor har du fundet dem? Orly har også lige udgivet et par stykker...

      Slet
    2. Jeg fandt dem på Ebay.co.uk :)!

      Slet
    3. Hej, de magnetiske barry m lakker kan man også finde på deres egen hjemmeside. :) har selv investeret i 2 af dem. :)

      Slet
    4. De er sikkert oven i købet billigere at købe via deres officielle side, kan jeg tænke mig :)

      Slet
  2. jeg skal helt sikker prøve dem :) ved godt de nok ikke er de beste i verden men jeg ved jo helle ikke om de lakker bliver nogen hit som mig også vil jeg helle state i den billige ende og se hvad de føre til :)

    http://polish-life.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Astrid,

      China Glaze er faktisk billigere end Depend... Tror jeg nok, ved ikke mht porto, men selve lakken koster cirka £4 på www.head2toebeauty.com - og de er faktisk ganske gode :)

      Slet
  3. Kan du evt. give et link til dem? Kan nemlig ikke selv finde dem :( Jeg ville ellers rigtig gerne prøve dem :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Et link til hvad helt præcist?
      Jeg har købt dem her i Matas... Ved ikke om de er i deres webshop, det er ret nyt, at de er der - i hvert fald i min Matas ;)

      Hvis det er China Glaze, kan du se mit svar ovenfor, og hvis du mener Nails inc., så check www.beautybay.com eller www.lookfantastic.com :)

      Slet
  4. Købte selv den sort fra Depend for nogle dage siden i Matas da jeg lige var forbi matas.

    Min skuffelse ligger nok på at mine negle er meget buede hvilket resulterer i der kun kommer det magnetiske mønster på "toppen/midten af neglen, lidt øv.

    Men ret så fed alligevel. kom dog i første omgang til at vende magneten "forkert" på den ene negl så der vendte striberne på langs hehe.

    egentlig ærgerligt man ikke kan se Depends sortiment sådan ordentlig her på nettet, har ikke kunne finde det i hvert fald.

    SvarSlet

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...