12 maj 2012

Nye lakker i Kvickly



Jeg skulle bare lige have nogle tomater og lidt ost, men kunne altså ikke dy mig for også at smide disse to i kurven, da jeg lige kom forbi en kurv med neglelakker, jeg ikke har set i Kvickly før.

De er fra Maybelline og hedder Mini Colorama.
Der var en masse fine farver, blandt andet helt sort, en grøn jade, en masse røde, orange og blå.

Jeg blev enig med mig selv om, at jeg ville have disse to. Electric Blue og Urban Orange.

Electric Blue, fordi jeg er vild med kongeblå lakker. Og jeg havde ikke en med shimmer.

Urban Orange, fordi jeg har overvejet en orange med shimmer, siden jeg så Riveting-lakken fra China Glaze's Hunger Games-kollektion.




De kostede 29,95 stykket, men der var 2 for 50,-



Jeg har kun prøvet dem på mine swatchsticks, og umiddelbart virker de til at dække rigtig godt. Der er kun to lag lak på disse billeder.



Uden blitz


Med blitz 




Børsten er bred, og konsistensen gør dem nemme at lægge. At de så ser billige ud med det fesne, halvgennemsigtige plastiklåg er en anden snak...


Husk også at de sælger MaxFactor i Kvickly fra på søndag!



           

2 kommentarer:

  1. Hvor har du købt de swatchsticks henne? Og kunne vi ikke få et full size billede af dem? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lisa,

      Har længe bakset med et indlæg omkring de her swatch sticks... Så for din skyld har jeg netop gjort det færdigt :)

      Du kan læse om dem her:
      http://www.passion4polishdotcom.blogspot.com/2012/05/smart-made-at-overskue-dine-lakker.html

      Slet

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...