17 maj 2012

Nye flakies fra Deborah Lippmannn



Deborah Lippmann smider snart to flakies ud, der er lidt atypiske sommerfarver.

Sweet Dreams er beskrevet som en 'legesyg, slikagtig pink' og Ray of Light som en 'elektrisk ladet indigo blå'.

Der står også, at de er holografiske - men det er ikke, hvad jeg kan se hos de amerikanske bloggere, som allerede har fået fingrene i flaskerne.

Umiddelbart var jeg mest til den mørke Ray of Light, men da jeg så den swatchet hos blandt andet Scrangie, blev jeg noget skuffet.

Som med så mange andre Deborah Lippmann-lakker virker det til, at den er flottest i flasken.

Så det look vil jeg skabe på en anden måde - med en flakie topcoat, enten Shine of Times fra Essie eller 2010 fra Nubar, over en indigoblå farve som fx. Dating a Royal fra OPI.



Den lyserøde Sweet Dreams er lidt mere sommer-agtig i farven - men jeg vil nok ikke betale så mange penge for den, som Deborah Lippmann koster.

Ikke når man kan lave samme effekt med en flakie top coat og en lyserød jelly-baseret lak - fx en af de nye fra OPI's Minnie Mouse-kollektion.

I kan se swatches af Sweet Dreams hos The PolishAholic.

 

Hvad siger I? Skal I have fingrene i dem her?



   

6 kommentarer:

  1. Jeg må tilstå, at jeg bare slet slet ikke er imponeret. Jeg var helt pjattet med dem i flaskerne, men da jeg så fik set nogle swatches...så skulle jeg bestemt ikke bruge penge på dem.

    SvarSlet
  2. Jeg er enig med jer begge. De ser bestemt ikke ud af hvad de koster.

    De erstatninger du foreslår, kunne du ikke lave nogle billeder af dem? Bare så man har en ide om at det virker :)

    kh
    Simone

    SvarSlet
    Svar
    1. Efter lidt googlen har jeg fundet dit forslag med OPI's Dating a Royal med 2010 af Inglot ovenpå her: http://alyloveslacquer.blogspot.com/2011/04/nubar-2010-with-opi-dating-royal.html

      kh
      Simone

      Slet
    2. Hej Simone,

      Det kan godt være, man skal tage en endnu mere mørkeblå end Dating a Royal... Jeg tror, jeg vil prøve at lægge den over min Ink Heart fra NYX en af dagene... Jeg tror, det vil give det helt rigtige resultat :)

      Men regardless, så synes jeg allerede med flakie top coat at det ser bedre ud... Hvad med dig?

      Slet
    3. Jeg er enig. De er gudeskønne i flaskerne, men holder altså ikke på neglene. Der er det pænere (og billigere) med en normal neglelak med flakie-topcoat.

      Du har nok ret mht. at den blå skal være mørkere.

      Slet
  3. hey :)
    som de sagde så ser de smukker ud i flaskerne end på neglene men jeg synes nu at den røde er super sød også på neglene så tænkte på om du ikke kunne vise dit forslag til den så ville jeg blive super glad :)

    http://polish-life.blogspot.com/

    SvarSlet

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...