20 maj 2012

NOTD: Tre slags dyreprint



Hej med jer,

Jeg håber, I nyder det gode vejr :)

For mig blev det til lidt havearbejde og afslapning på terrassen. Super dejligt - jeg håber, sommeren snart melder sin ankomst for alvor, for det kunne jeg godt lige bruge et par dage mere til at gøre.

Dagens negle ser sådan her ud - tre farver og tre slags dyreprint; zebra, giraf og leopard.

Jeg fik inspirationen fra en af mine yndlingsbloggere, Leslie fra Nail Polish Art Addiction

Hold nu op for et projekt! Det har taget mig hele weekenden at få dem lavet...




Jeg lægger en tutorial ud til, hvordan jeg har lavet dem, senere :)

Her får I lidt billeder af det færdige resultat:









Billederne er forresten taget i min nye light box, som jeg selv har lavet af en papkasse. Det fortæller jeg mere om senere :)

~ Charlotte

 

5 kommentarer:

  1. LMFAO ville være rigtig stolte. Hehe. Jeg synes de er fede, tror bare ikke lige jeg har tålmodigheden til at bruge en hel weekend på det.

    kh
    Simone

    SvarSlet
    Svar
    1. Forresten, hvilken guld er der blevet brugt til leoparden?

      Slet
    2. Tak, er også godt tilfreds :D Men det tager bare lang tid, fordi alle lagene skal tørre... Så det bliver ikke noget, jeg laver igen lige foreløbig eller hvis jeg skal have en hurtig manicure til en bytur ;)

      Guld-lakken er fra GOSH og hedder bare Gold. Jeg skriver også navnene på alle lakkerne, når jeg laver tutorial-indlægget :)

      Slet
  2. Håååååld now up. Jeg tror faktisk det er den FEDESTE mani jeg har set til dato!!!! :-D
    MEN jeg tror nu aldrig jeg får den på, kan godt fornemme hvor besværligt/tidskrævende det har været...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Lisa :D
      Ja, deeet tager noget tid. Længere tid end jeg lige troede, da jeg først så billederne hos Leslie ;)

      Slet

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...