12 maj 2012

Knække anemoner med neglene



Midt i maj - Foråret synger på sidste vers, og alle de fine anemoner er efterhånden ved at forsvinde fra skovbunden.

Men de er jo virkelig fine at se på, så heldigvis kan man bare lave sine egne anemoner på neglene ;)

Jeg blev inspireret af en tutorial, som NegleNymferne har lavet (se den her), og blev faktisk ret glad for resultatet :)

Det var lidt svært at lave dem på højre hånd, men med lidt øvelse gik det faktisk rigtig godt.

Og så var det faktisk ret sjovt at sidde og lege Monet - i så lille en målestok kan de fleste være med, også selvom de ikke er malere. 


Jeg har lavet den grønne bund med flere forskellige lakker for at give noget spil. Jeg har også brugt to med shimmer, fordi det giver et flot skær.

Jeg startede med at lægge China Glaze - Holly Day på hele neglen for at give den en mørk, jævn grøn bund.

Til at lave det grønne bunddække har jeg brugt:
Models Own - Peacock Green
OPI - Green-wich Village
Milani - Dress Maker
Depend - Striper Black


Blomsterne er lavet med:
Essie - Blanc
Sally Hansen - Mellow Yellow
Wet'n'Wild - Sparked

Over det hele har jeg brugt Seche Vite Dry Fast Top Coat.

Bagefter kom jeg til at se, at anemoner vist egentlig er blå inde i midten - men det må tilskrives kunstnerisk frihed ;D

Denne manicure holdte faktisk rigtig lang tid, hvilket jeg egentlig ikke havde regnet med, når der nu kommer så mange lag lak på.



I dagslys:







Med blitz:









        

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...