10 april 2012

Pip, Gok, Påskeplim

Hej med jer :)

Kender I det, at man bare ikke rigtig har overskud til noget som helst?

 At man bare kommer hjem fra arbejde, sætter sig i sofaen - og bliver siddende, indtil man bliver tvunget til at lave mad, gå med hunden og så gå i seng?

Sådan har jeg det for tiden. Får dog taget mig sammen til at male lidt på neglene - men så snart det kommer til at uploade billederne, går jeg i stå igen.

Nåeh, men jeg tænkte, at jeg nok alligevel hellere lige måtte tage mig sammen til at uploade mine påskenegle, inden påsken forsvandt helt ud af bevidstheden... ;)



Nu var påskevejret jo ikke ligefrem noget at flage for (bortset fra på min fødselsdag ;)), så derfor fik jeg lyst til at putte solskin på neglene i går!

Jeg går stadig og venter på min China Glaze Lemon Fizz, som jeg endelig har fået taget mig sammen til a bestille, så i stedet fandt jeg en god, gammel klassiker frem. Rimmels Lemon Drop.

Min første 'rigtige' neglelak, som jeg købte i London i efteråret 2010. Jeg har selvfølgelig haft masser af neglelakker inden denne. Men det var jo før, jeg sådan for alvor blev bidt af det. Så denne var den første (og den husker man jo altid? ;))

Og den holder endnu! Farven er jo evigt trendy, og konsistensen var faktisk stadig nogenlunde. Valgte dog alligevel at putte et par dråber fortynder i, fordi den var blevet lidt svær at lægge. Men lakker holder altså længe, hvis man opbevarer dem rigtigt (mørkt og i stuetemperatur)

Jeg elsker den. Farven er så fin pastelgul, og så dufter den svagt af citron. Og så er den billig. Jeg gav vist 25 kroner for den, og det er også hvad den koster på denne danske webshop: LadyDanmark


Selvom den var flot i sig selv, valgte jeg at dekorere den lidt. Det endte ud i at blive påskekyllinger, fordi jeg syntes, det så ret sødt ud.

Dog ville jeg gerne lave tommelfingrene lidt anderledes. Kæresten fik lov at bestemme, hvilken farve prikkerne skulle have, og han valgte en blå en. Jeg er ikke helt tilfreds med resultatet af dem, men sådan går det jo nogen gange ;)

I sollys

Kyllingerne er lavet med et dotting tool og en pensel





 

Her til sidst vil jeg lige slynge et spørgsmål ud:

Video tutorials... Er det noget, vi skal bruge tid på?




  


7 kommentarer:

  1. Orh ja! Gerne, rigtig gerne video tutorials! Jeg elsker dem...

    Rigtig sødt kyllinge-design!

    -Louise

    SvarSlet
  2. ja det er helt sikker noget i gerne må bruge tid på :)

    SvarSlet
  3. Her føler jeg lige nødvendigt at voice en anden holdning: Jeg har IKKE tålmodighed til at se video-tutorials, så for min skyld behøver du ikke bruge tid på det. :)

    SvarSlet
  4. Tak for feedback, tøser :) Jeg skriver det bag øret :)

    SvarSlet
  5. Hold op hvor er de søde! Virkelig nuttede kyllinger!
    Og jeg kender alt for godt det med at sætte sig, og ikke rejse sig igen ;D

    SvarSlet
  6. Nåhr :)hvor er de søde.. Det skal jeg prøve næste år

    SvarSlet

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...