29 april 2012

Minty-fresh favorit


Jo mere solen får kæmpet sig igennem skyerne - jo mere stiger min trang til farver med fut i ;-) Og her mener jeg ikke kun neon.

Jeg ELSKER neon, det er der ingen tvivl om - men en af mine andre store svagheder, det er lækre mint-grønne lakker.

Essie - Mint Candy Apple er ingen undtagelse.

Lakken stammer godt nok fra en vinter-kollektion 2009, men for mig er den mint-grønne farve symbol på sommer.

Mit kamera vil dog ikke heeelt fange den rigtige mint-grønne farve. Den gør lakken en anelse mere lyseblå, end den er in real life.

En af vores yndlingsbloggere - All Lacquered Up - har dog tidligere swatched lakken, og hendes farve er en anelse spot on. Se den her





Mint Candy Apple dækker fint efter to lag, og børsten er super nem at arbejde med. Jeg sluttede selvfølgelig af med et godt lag Seche Vite, og så pyntede jeg lige et par accent nails.

Jeg har købt en del nail stamp plates på det sidste, og to af mine favoritter er Konads Q1 og m84. Jeg elsker stjernerne på m84 og ja - hele Q1 pladen er bare fyldt med fede motiver!









Hvad med alle jer andre derude i lak-land? Hvad siger I til mint-grønne lakker?


Her er lidt flere af mine mint-grønne lakker:
Fra venstre: Essie - Mint Candy Apple, China Glaze - Re-Fresh Mint,
MAC - Mischievous Mint, Barry M - Mint Green

3 kommentarer:

  1. uh er altså også en flot farve, jeg havde en bubblegum lyserød på og en babylyseblå på ringefingeren i går, var super forårsagtigt :D

    SvarSlet
  2. Det lyder som en super forårs-kombination Camilla! :D

    SvarSlet
  3. elsker også de farver med har desvære ikk nogen men det er hele sikker noget der stor højt på min ønske liste!

    http://polish-life.blogspot.com/

    SvarSlet

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...