15 april 2012

Give Away: 160 likes på facebook :D


Hurray, så nåede vi endnu et rundt hjørne - 160 likes på facebook! Tusind tak til jer allesammen, fordi I har hjulpet med at gøre vores hobby endnu sjovere :D

For at fejre det, skyder vi som sagt endnu en give away i gang!

Denne gang er temaet NAIL ART!
Vi håber, det er noget, I kan bruge :)









Denne gang er der fire præmier:

1 x dotting tool sæt
1 x fimostænger (35 stk)
1 x skårede fimostænger i hjul + dekorationskit
1 x negletatoos


__________________________________

1. præmie

Dotting tool-sættet består af fem dotting tools med 'dotter' i begge ender - hvilket jo altså giver mulighed for at lave prikker i 10 forskellige størrelser.



__________________________________

2. præmie


Fimocanes er lavet af gummi. Man skærer dem i små, fine stykker med en lille kniv eller et barberblad.
Vi har fx lavet negle med fimo-canes her: Funky neonnegle med lækker duft af lime






__________________________________

3. præmie

Fimo slices i hjul - samme som ovenfor, bare i skiver og i et smart opbevaringshjul.
Dekorations kit - med blomster og plastikhjerter, -blomster og andet glam.






__________________________________

4. præmie

Negletatoos - du overfører dem til neglen med vand, ligesom de tatoveringer vi kender fra tyggegummipakkerne. To forskellige designs.





Som noget nyt er vi nu også kommet med på Rafflecopter-bølgen.
Rafflecopter er en lille widget, som gør det endnu nemmere at deltage og lave give aways.

Det eneste, du SKAL gøre er at skrive dit navn og e-mail og like vores facebook-side! (Oplysningerne bliver selvfølgelig ikke videregivet! De bliver udelukkende brugt til at finde vinderen!)

Resten er valgfrit, om du vil svare på - men det kan give dig ekstra lodder i puljen :)








a Rafflecopter giveaway







Læs mere om konkurrenceregler ved at trykke "view terms and conditions"

26 kommentarer:

  1. hvor lækkert er det da lige hlsen laila bindzus
    laila.bindzus@mail.dk

    SvarSlet
  2. Så er der deltaget... rimelig meget :P

    SvarSlet
  3. Tanja Mathiasen15 april, 2012 16:48

    Skøn skøn give away, jeg er klart med og har deltaget med det jeg kan:)
    Mvh. Tanja Mathiasen, jan-mathiasen@stofanet.dk

    SvarSlet
  4. Så har jeg deltaget!
    (Med ret mange lodder:-P)

    SvarSlet
  5. Fin giveaway. Syntes nail art kittet og fimo skiverne er fedest

    SvarSlet
  6. Flot give away...super præmier...ville være skønt at vinde, nu jeg er i geng med at uddanne mig til negleteknikker ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Flot give away...super præmier...ville være skønt at vinde, nu jeg er i geng med at uddanne mig til negleteknikker ;o)

      hilsen karina@hemmelig.dk

      Slet
  7. Jeg er med ! :)
    tova-9@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Sikke en lækker Giveaway - som altid hos jer <3

    Kunne være rigtig spændende, at prøve nogle af de lækre ting, man kan vinde. Har ikke prøvet noget af det før, men er helt sikkert klar på at springe ud i det ;-)

    Deltager gerne med en hel masse lodder....det eneste jeg ikke har gjort, er at tweete om det, da jeg ikke er på twitter.

    Ha' en rigtig dejlig dag :-)

    SvarSlet
  9. Done :-) Lækker give away :-)

    SvarSlet
  10. whauuu lækre give away

    følger med overalt og er også fast læser her på bloggen :-)

    SvarSlet
  11. Super lækker give away.

    Birte V
    vilsted_oestergaard@forum.dk

    SvarSlet
  12. Yeah jeg er da straks med:O) skøn gevinst:O)
    gitte@frigaard.info

    SvarSlet
  13. mange tak for linket gitte jeg deltager også gerne

    mvh karin

    trunte.lina@live.dk

    SvarSlet
  14. Jeg er med. :)

    Reza Ismaili
    Reza_3113@hotmail.com

    SvarSlet
  15. Tak til min kæreste for tippet til denne lækker konkurrene :)

    Rikke A. Neipart
    Rikke.aeris.neipart@gmail.com

    SvarSlet
  16. Ønsker at deltage i din konkurrence.

    Behrouz Shoaibi
    Behrouz.shoaibi80@gmail.com

    SvarSlet
  17. Hvor er det dejligt at høre, at præmierne er noget, I kan bruge :)

    Og lækkert at se så mange tilmeldte :D

    Vil lige pointere, at I ikke behøver at skrive jeres navn og mail-adresse i kommentarfeltet her på dette indlæg - vi får det gennem Rafflecopter, når I udfylder det der.

    SvarSlet
  18. jeg har også smidt en ordentlig stak lodder i puljen... det eneste jeg ikke kan er at tweete... dottintoolet så jeg allerhelst som præmie...

    kh
    Simone

    ps. hvornår bliver vinderen egentlig fundet...?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder godt, Simone :)

      Du kan følge nedtællingen oppe i venstre hjørne på den der Rafflecopter-widget - vi finder vinderne den 12. maj :)

      Slet
    2. smart... havde jeg slet ikke set... :)

      Slet
  19. deltager gerne :))
    k.Gitte Z
    gittezakariasen@yahoo.dk

    SvarSlet
  20. Heysa.
    jeg vil bare lige sige RIGTIG mange tak for mit dotting tools sæt :-) Har modtaget dem her i løbet af ugen, glæder mig til at få dem i brug. Elsker jeres blog og jeres fantasifulde indlæg.

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak :) Det er bare så skønt at få sådan nogle beskeder - det gør det meget sjovere at skrive bloggen :D
      Du må meget gerne dele et billede på facebook, hvis du får lavet noget kreativt med dotting tool sættet :)

      Slet
    2. Det skal jeg gøre :-) Der går nok lidt tid (slut sommer), da jeg arbejder i køkken, så lige de her par måneder kan jeg ikke rende med neglelak hver dag :-( PIV

      Slet
    3. Sig op... Find et andet job... Det er den eneste rigtige løsning, som jeg ser det ;D

      Slet

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...