11 marts 2012

Slimede negle med Dollish Polish


Da jeg for nogle uger siden surfede rundt på Dollish Polish's e-shop, var jeg lidt i tvivl om, hvorvidt jeg skulle købe denne farve eller ej.

Den lysegrønne, glitrende He Slimed Me! var den første, jeg trykkede ind på - men tænkte så ved mig selv, at den ikke rigtig var noget særligt.

Men som jeg fik kigget mere og mere rundt, klæbede den slimgrønne farve til min hjerne. Så jeg tog en hurtig beslutning og trykkede den med ned i kurven.

Det er glad for, at jeg gjorde, for den er übercool live!




Som med Dollish Polish's andre flasker, er penslen dejligt bred, så den er nem at tage på.
Den består af en lysegrøn base colour og småt, grønt glitter i to forskellige nuancer. Konsistensen er rigtig god, og den dækker fint med tre lag.

Jeg elsker farven - og navnet! Det minder mig lidt om Ghostbuster-filmen, hvis nogen af jer kan huske den? Og det tror jeg også er meningen - har I lagt mærke til den lille filmrulle, Dolly har sat på mærkatet på flasken?

Her er et par billeder af den i kunstigt lys - den er lidt lysere i dagslys, som I kan se på min swatch længst nede. Jeg har påført tre lag på disse billeder.

Up close and personal





I sollys er den noget lysere - og så glitrer den også meget mere, end hvad man kan se på billederne her!



Da jeg havde haft den på i nogle dage, besluttede jeg mig for at lægge en sort crackle ovenpå, fordi jeg tænkte, det kunne give en fed effekt - og yes, det må man sige, det gjorde!

Det minder mig lidt om en drage eller en slange - et reptil af en art ;)
Og faktisk giver det præcis den effekt, jeg havde håbet på at få ud af China Glaze's It's Alive!, som er en del mørkere og derfor skuffede mig noget. 




Hvis I kigger efter, kan I måske se, at ringefingeren ser lidt anderledes ud end de andre - det er fordi, jeg ikke har puttet top coat på. Jeg synes nemlig, det så ret fedt ud uden top coat også. Det gør det lige lidt mere råt at se på :)










  

2 kommentarer:

  1. Ser godt ud...både med og uden den sorte på ;o))

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Den er bare super cool :D

      Slet

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...