03 marts 2012

Revlon Royal - ikke en dronning værdig

Jeg er så ked af at skulle sige det, men min elskede Revlon Royal var en skuffelse.

Ikke i farven - den var præcis så flot, som jeg havde håbet på. En dyb, kongeblå med masser af dybde og glans. Lige præcis den blå, jeg har ledt efter!

Men holdbarheden var alt andet end kongelig. Efter et par timer begyndte den at chippe, og den holdt ikke engang en dag, før store flager røg af.

Derfor besluttede jeg mig for, at jeg ville lægge et nyt lag på de fingre, der i dagens løb var blevet nøgne, og så ellers smide et lag glimmer ovenpå.




Men det fik bare det hele til at blive flydende, så jeg kunne tørre det hele af. Jeg endte med at fjerne det hele fuldstændig. Og det endda selvom jeg jo havde haft den blå på i halvanden dag, så den var helt tør.

Lidt af en skuffelse. Men alligevel elsker jeg den, for farven er jo den helt rigtige.
Jeg lagde tre tynde lag, som hver især fik lov at tørre i over en halv time, så det burde ikke være fordi, den er blevet lagt for tykt, men jeg vil prøve at eksperimentere lidt mere med lakken for at se, om der er andre muligheder i denne fantastisk flotte lak.

Billederne viser den en smule mørkere, end hvad den er i dagslys, fordi jeg har taget billederne i kunstigt lys og om aftenen.








  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...