16 marts 2012

NOTD: TGIF! (Thank God It's Friday!)

Jeg ved ikke med jer, men min weekend er virkelig tiltrængt! Er så træt, at jeg kunne spise en hængt kat... Eller hvordan var det nu, den var? ;)

Min weekend skal ikke stå på party (det gemmer vi til i næste weekend, hvor den står på karaoke-bar! Men mere om det, når vi nærmer os ;)) - men derfor kan man da godt lave lidt festlige negle, ikke?

Jeg har egentlig swatchet OPI's Last Friday Night før, som I kan se her, men synes lige jeg ville dele dagens lak med jer alligevel - denne gang er det nemlig over en anden base colour :)


Det gør den lige lidt lysere og friskere. Men i virkeligheden tror jeg, jeg bedst kan lide en mørk blå under LFN.

Her har jeg brugt 1 lag China Glaze - Electric Beat (se swatches af den her) under 2 lag OPI - Last Friday Night:









Denne her lak minder mig altid om sydens sol og sommer, fordi jeg købte den på min ferie til Tyrkiet sidste år.

OG så minder den mig selvfølgelig også om følgende, fantastiske sang fra The One And Only: Katy Perry!!
Det er jo hendes lak-linie, så det er hendes sparkly personality og super funky sang, Last Friday Night, lakken er opkaldt efter.


Her får I lige inspiration til lidt fredagsstemning:



Åh, jeg bliver altid så glad, når jeg hører den sang... Og får lyst til at lægge lak og tage i byen...!

GOD WEEKEND :)


     

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...