25 marts 2012

Nail Mail - to nye lakker fra Dollish Polish



Wuhu! Så fik jeg min anden sending af Dollish Polish med posten :)

Dolly genåbnede for nogle uger siden sin butik på Etsy for en kort bemærkning, og der var jeg så heldig at nappe et par flasker.

To af dem havde jeg sådan set i forvejen - men jo kun i små flasker, og jeg ved bare, jeg kommer til at bruge dem rigtig meget, så var også nødt til at købe dem i en stor størrelse ;)

De to er I'm A Material Girl og Put A Ring On It, som I kan se billeder af her og her.




Og så fik jeg sørme også to nye til min samling, hvoraf den ene også var helt ny i Dollys sortiment.





Putting On The Ritzzz! er en gammel klassiker, som jeg fortrød, jeg ikke fik bestilt sammen med min første sending.



Det er en klar lak med små sorte glimmerstykker og hexagonale glitterstykker i to størrelser i sort og hvid. Den minder egentlig ret meget om den yderst populære (og fuldstændig umulige at få fat på), Connect The Dots fra Lynnderella - bare uden 'stregerne' til at forbinde de sorte og hvide prikker ;)







Dark Elf er en af Dollish Polish' nye farver. Det er en lyslilla base med en masse lilla glimmer. Derfor er det overordnede billede lilla, men der er iblandet kobberglimmer og nogle lilla/blå hologlimmer, som giver den en varm undertone (trods det blå) og nogle spændende kontraster.



På min swatch stick dækker den sådan nogenlunde i de tre lag, jeg har lagt på her - men jeg vil nok finde en farve at lægge under. Enten en lilla eller en sort, tror jeg... Eller måske guld eller kobber? :)





 

I love them :D

Hvad siger I - er Dollish Polish noget for jer? Vi overvejer at lave en Dollish Polish-give away - hvad synes I?

1 kommentar:

  1. Jeg synes overhovedet ikke Putting On The Ritzzz kan sammenlikgnes med CTD!!!!! :-)

    SvarSlet

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...