12 marts 2012

Gal med gul – stik mig en Lemon Fizz!


Vi har tidligere skrevet om forårets trends, og en af de sikre vindere i år er gul.
Så da jeg sad og kiggede ud af vinduet en overskyet søndag, så var der ingen tvivl om, at jeg hellere måtte fizz’e humøret lidt op ;-)
China Glaze – Lemon Fizz er en dejlig oldie but goodie fra foråret 2010, hvor Up and Away-kollektionen udkom. 
Den indeholder flere fine pasteller, som nemt kan ”genbruges” her i 2012.

Lemon Fizz er dejlig nem at påføre, og med tre lag blev jeg helt tilfreds med konsistensen.

Et godt lag Seche Vite ovenpå gav lige det sidste finish – ja, så kan solen sgu kun begynde at skinne meget snart!




For at give lakken et ekstra hint af forår, smækkede jeg lidt glitter blomster og sommerfugle på.
Hvad siger I til denne fizz-fabulous farve? Er du også blevet gal med gul?


Lemon Fizz i kunstigt lys.

Lemon Fizz i naturligt lys.

Naturligt (overskyet) lys.

Glitter nail stickers købt på shoppetur til Flensborg.



  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...