11 marts 2012

Dollish Polish er tilbage!


I dag kom jeg tilfældigvis forbi Dollish Polish's e-shop på Etsy.com og så, at hun har åbnet sin internetbutik igen! Yay :)

For nogle uger siden bestilte jeg mine første lakker fra Dollish Polish.

En hel masse små lakker blev det til, fordi jeg ikke vidste, hvordan de var - jeg havde hørt en masse godt om lakkerne ved de udenlandske bloggere, men ville alligevel lige se dem an, før jeg brugte en masse penge på lak fra Dolly.

Men som dem af jer, der læste mine to første indlæg om Dollish Polish, allerede ved, så overgik hun alle forventninger!




Hendes lakker er simpelthen bare så skønne! De er lækre i konsistensen, og farverne intet mindre end fantastiske.

Derfor var jeg også helt trist over at finde ud af, at hun havde lukket sin shop midlertidigt, da jeg så besluttede mig for at købe flere lakker fra hendes shop. Men i dag åbnede hun den altså igen :D

Jeg har allerede bestilt min næste sending - og hvis du vil gøre mig kunsten efter, skal du nok skynde dig, for hun bliver mere og mere populær :)








Eller mit lidt længere indlæg om I'm A Material Girl - min absolutte yndling af dem, jeg fik hjem :)






Eller det nyeste indlæg om He Slimed Me!





Hvis du også vil have fingrene i de lækre lakker fra Dollish Polish, så skynd dig ind på hendes e-shop på Etsy.com!

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...