13 februar 2012

Valentine's Day? Nailed it!


Man kan sige, hvad man vil omkring Valentine's Day.
Uanset, så har jeg i år valgt at lave mig en Valentine's Day manicure. Bare fordi ;-) Og jeg havde lyst til at gøre den rigtig tøset!

Og hvad er mere tøset end pink, glitter, hjerter, engle og Justin Bieber? Ikke meget, vel?


Jeg har brugt Barry M - Strawberry Ice Cream som pink base. Det blev til tre lag for at undgå den frygtede VNL.

Herefter valgte jeg at lave to accent nails, som fik små engle på fra den fantastiske side Nailtopia.

Englene er såkaldt photo art, som er mi
t nyeste skud på stammen i jagten på picture perfect nails – se mit tidligere indlæg her.






Barry M - Strawberry Ice Cream,
Nicole by OPI - Step 2 the Beat of My Heart
og photo art stickers fra Nailtopia.



Mani i naturligt lys


Mani i kunstigt lys - med accent amor :)


Justin Bieber gør manicuren komplet med glitter og hjerter. Bieber i sig selv siger mig intet. Intet… Men han lavede i sin tid kollektionen One Less Lonely Girl i samarbejde med Nicole by OPI – og Step 2 the Beat of My Heart er en perfekt Valentine's Day lak.

Lakken er en klar base spækket med pink og lilla hjerter samt holographic glitter. Den er super sød, men ikke særlig nem at påføre. Så hvis du gerne vil have succes i første forsøg, så skal hjerterne fiskes op med en tandstikker, og sættes på neglene. Men det gør ikke mig noget, når resultatet bliver så super kært ;-)






Har I kastet jer over en Valentines Day mani derude i lækker-lak-land?


  

3 kommentarer:

  1. Årh det er fint :) og ja selvfølgelig. Den kommer i morgen ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Uuuuhhh! ;) Den glæder jeg mig til at se :)
      Btw. Mega cute tutorial med Blue Skies! Love it!! :D

      Slet

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...