26 februar 2012

Næste uges tilbud på neglelak




Muligvis har I været hele stakken af reklamer igennem, men hvis ikke, så giver vi her en kort oversigt over de tilbud på neglelak, der er at finde i butikkerne i næste uge.

Da det jo er den sidste søndag i måneden, gælder de fleste tilbud allerede fra i dag :)












L'Oreal har netop lanceret en ny kollektion af mini-lakker. Der er 48 nye farver at vælge imellem, og de koster 39 kroner stykket, så man kan have råd til at købe lidt flere forskellige ;)

De er på introduktionstilbud i både Kvickly og føtex til 3 for 100,-














I Matas er der også gode tilbud på lak. For eksempel på Rimmel, som i denne uge koster kr. 39,95, eller Sally Hansen, som koster kr. 49,95. Det er en besparelse på hhv. 30 og 20 kroner.








Mavalas håndcreme er rigtig god til vintertørre negle og neglebånd, og lige nu er den på tilbud i Matas til kr. 59,95:






Bilka har ikke nogle særlige tilbud på lak i denne uge, men vi faldt over et andet godt tilbud - en konkurrence! Hvor man kan vinde en shoppetur for to til London... :D

8 kommentarer:

  1. Var lige i Kvickly og leder efter tilbuddet. De anede ikke hvad jeg snakkede om, ihhhhh!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej! Så viste du dem vel tilbudsavisen?
      Vil så også indskyde, at min føtex er noget værre skod, der har de stort set altid beauty-tilbuddene... Af en eller anden grund får de dem ikke hjem. Men har endnu ikke hørt, det skulle være et problem med Kvickly...

      Slet
    2. Jo :) men kunne ikke finde dem. Så de var nok ikke kommet. Christ mand! Eneste grund til at jeg ikke råbte og skreg, var fordi jeg selv har arbejdet i butik. Den stakkels teenager var jo helt væk :)

      Slet
    3. Hehe, det kender jeg godt! Har selv siddet i kassen, så min logiske side ved godt, det ikke er deres skyld, når stregkoden ikke virker. Eller når tingene ikke er kommet hjem. Men derfor kræver det alligevel en dyb indånding ;)
      Dog synes jeg, de som hovedregel skal undersøge det, frem for bare at sige: "Det ved jeg ikke. Står det ikke på hylden? Så har vi det nok ikke..." - det provokerer mig helt vildt!

      Nå, men mon ikke de er kommet hjem til i morgen, så? De fleste forretninger får da vist varer hjem om mandagen?

      /Charlotte

      Slet
    4. Præcis. Spurgte hende endda om hun kunne ringe til nogen og spørge, men hun svarede at de nok heller ikke vidste det :D Oh well det er vel de unge der tvinges til at arbejde om søndagen ;-) Prøver igen onsdag!

      Slet
    5. Nutidens unge er ikke, hvad de har været... (Og dog, det er vist noget med, at Socrates allerede fyrede nogle sætninger af a'la "Ungdommen nu til dags - rejser sig ikke for de gamle, taler uden at lytte" osv... ;D

      Slet
  2. Beautybay.com sælger fragtfrit i en begrænset periode.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeps, det har vi også med på siden "Rabatter" - men tak :)

      Slet

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...