27 februar 2012

Nail Mail: Masser af lakker med posten

I dag var jeg virkelig glad for Posten! Ikke mindre end fem pakker havde han med til mig! Fem!

Jeg elsker bare, når pakkerne klumper sig sammen, så man virkelig føler, man får noget hjem!

Muuuligvis er det også et tegn på, at jeg køber lidt for meget lak for tiden, men det var slet ikke det, vi skulle snakke om.

Vi skulle nemlig snakke om de fine farver, jeg nu har stående på mit bord :D









Først har jeg valgt to virkelig lækre sommerfarver fra China Glaze:
Flip Flop Fantasy (tv) og Yellow Polka Dot Bikini

Neon er simpelthen et must til sommeren, og disse to er fuldstændig fantastiske - har jeg hørt!
Flip Flop Fantasy er en af Anne Maries absolutte yndlingslakker, som hun af og til kan snakke drømmende om, når hverdagen bliver for trist... Så den måtte jeg selvfølgelig eje!

Yellow Polka Dot Bikini røg med i kurven, fordi der er langt mellem de rigtig gode neon-gule. Nogle af dem har en tendens til at få et grønligt skær eller blive lidt for mørke og matte til, at det for alvor er pænt... Men denne er intet mindre end perfekt!





Lidt mere glitter til samlingen:
China Glaze Skyscraper og CG In The City fra Metro-kollektionen.

Jeg ved ikke, hvorfor jeg ikke har lagt mærke til disse to lækre lakker før nu.
Anne Marie var ret vild over Metro-kollektionen, da den kom ud i efteråret 2011, men jeg kunne ikke helt se det... Men for nogle uger siden faldt jeg over swatches af kollektionen, og kunne pludselig godt se meningen med at poste lidt penge i nogle flere lakker fra China Glaze.





L.A. Girl: Flash (tv.) og Unhibited

Glitter Addict er undertitlen på disse lakker fra Glitter Gal. Og det må man sige, jeg er ;)
Derfor skulle disse selvfølgelig også være i min samling. Specielt fordi, de kun kostede $2.49 stykket - cirka 15 kroner - hos www.beautyjoint.com.





Revlon: Royal og Facets of Fuchsia

Åååh, disse to lakker glæder jeg mig bare til at prøve! Royal er præcis den flotte, kongeblå farve, jeg har ledt efter! Og har cravet lige præcis denne, siden jeg så den i mit Cosmo-blad (UK) i sommer. Nu er den miiin :D
Facets of Fuchsia fik jeg øje på, da jeg ledte efter en anden Revlon. Den minder eftersigende om Deborah Lippmann's Bad Romance, som vi har skrevet lidt om her. Jeg glæder mig til at se, om det er rigtigt :)





Color Club - Duplicity


Color Club har netop lanceret en række duftende top coats (læs mere her), og da jeg virkelig har taget duft-tendensen til mig, var jeg jo nødt til at prøve disse!
Jeg kendte ikke rigtig nogle af duftmærkerne, for jeg er ikke så fancy, at jeg går med Burberry og Marc Jacobs.

Derfor valgte jeg en blå, da den både kan bruges over blå, grønne og røde nuancer.
Det er nemlig sådan, at den blå farve kan ses en lille bitte bitte smule - ikke meget, men lige nok til at give et blåt skær.

Jeg skriver en lidt mere fyldig anmeldelse af denne senere, hvor jeg også lige har været i Matas og se, om duften nu passer ;)

Men umiddelbart kunne jeg godt være fristet til at købe flere af Color Clubs duftende top coats.





Top Coats fra China Glaze og Seche Vite


Jeg besluttede mig for, at jeg for en gangs skyld ville prøve nogle nye top coats, og valgte derfor at punge ud til to fra China Glaze.

Fast Freeze Dry Quick-top coat skulle tørre enhver neglelak på bare 60 sekunder, mens No-Chip Top Coat lover, at neglelakken ikke vil chippe - et løfte, som lyder lidt for godt til at være sandt? ;)

Og så købte jeg selvfølgelig også et eksemplar af min yndlings top coat, Seche Vite Dry Fast Top Coat, som kun kostede $5.50 hos Beautyjoint.com. Cirka 33 kroner - det billigste, jeg endnu har set den til :) 

Hvor Seche er den ultimativt bedste top coat, kan du læse lidt mere om her. Og så vil det selvfølgelig vise sig, om den beholder titlen ;)





Så er spørgsmålet bare, hvad man skal prøve først?!

Jeg overvejer at lade min hund afgøre sagen - ligesom Cristina fra Let Them Have Polish lader sin kat, Muffin, bestemme hendes mandags-mani ;)

22 kommentarer:

  1. Wow en masse lækre ting!!! :) hvor fandt du Color club duft topcoaten? Og holder du dog egenlig under de 80 når du bestiller fra usa? Eller er du bare heldig ikke at blive snuppet ;) nævnte du egentlig ikke en amerikansk side, men som sendte fra England? Eller hvordan var det nu?

    Kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Color Club er fra Head2ToeBeauty.com - og ja, det er derfor, der er så mange pakker. Åndssvagt system... Men på fx BeautyJoint kan du få rimelig meget for under 80 kroner :)

      Slet
    2. Hvad vælger du af shipping på head2toebeauty? Kan ikke se hvordan du kommer under de 80,-kr?? :-) Jeg kommer hele tiden langt over, på trods af jeg kun vælger 1 lak...

      Slet
    3. Jamen, shipping indgår IKKE i de 80 kroner :) Det er 80 kroner EKSKLUSIV shipping... Hvilket gør hele forskellen. Det er, som jeg siger, latterlige regler!

      Jeg vælger vist nok First Class International, som er den, der er helt nede i bunden. Den er billigst :)

      Slet
    4. What? Har altid troet at det var 80,- kr inkl porto.... Ejjj!! :-)Fuck altså de røv regler... Hmmm det er da rimelig pricy det shipping, eller er det bare mig der er nærrig? ;-)

      Sidespring: Når man kommenterer herinde, skal man indtaste nogle bogstaver. Det er for nyligt lavet om, og er SÅ svært at læse... Skal nogen gange indtaste 4-5 gange :D Belastende! :D

      Slet
    5. $14 for shipping... Ej det er simpelthen for dyrt! :D

      Slet
    6. Det er et valg, du må tage. I forhold til, hvad China Glaze koster på fx beauty4nails-body.co.uk eller i danske butikker, er det ikke mange penge, synes jeg - men prøv at kigge på den der beauty4nails-body.co.uk. Det er jo en engelsk side, så der er ingen regler :) Og så er der fast shipping på £3, ligegyldigt hvor mange lakker, du køber :)

      Og ja, det der med, at det er uden shipping gør en kæmpe forskel :) Men det er stadig latterligt, at jeg skal købe det af to omgange... Det ændrer jo ikke på, hvor meget, jeg køber? (Eller måske gør det... Synes bare 80 kroner er et LATTERLIGT lille beløb!)

      Mht. det med bogstaverne, så prøver jeg at tage det af. Så må vi se, om der kommer noget spam på den konto ;)

      Slet
    7. ja I know.. Det lyder bare af meget du ved ;-) Tjekker den anden side ud... Har kun oplevet spam en enkel gang, siden jeg tog det af :-)

      Slet
    8. Det ved jeg... betaler det jo nogle gange flere gange ;D
      Prøver altid at finde den bedste pris, men selvom de der $12-$14 lyder af meget, så er det ikke så galt, når man regner det ud i danske kroner og så dividerer det ud på de lakker, man køber...
      Men ja, prøv den anden side, den er god! Eller kig på vores side "Her finder du mærkerne" på vores ShoppingGuide (øverst på siden) - så kan det være, du kan finde et endnu bedre tilbud :)

      Slet
  2. Så er der lige klikket en større samling hjem, blandt andet de to øverste CG-lakker :)

    Det er jo en slikbutik!!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er SÅ meget en slikbutik :D :S ;D

      Slet
  3. PS: Har lieg købt 3 stk seche vitae på ebay til 12$ pp fragt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhr, det er godt nok billigt. Har set, de har dem på NailsSupplies.com til $4,noget... Det bliver jo så nok lidt mere end det, du har givet... Kan du huske, hvad sælgeren hed? :)
      /Charlotte

      Slet
    2. Beautyzone2007 handler jeg altid hos. Bestilte også Yellow Pola Dot og den er simpelthen forfærdelig at lægge på. Dækker slet slet ikke, selv efter 3 lag. Det holder min tålmodighed ikke til. Har også en anden neongul jeg skal have testet, så jeg håber den er bedre. Pool party kan derimod anbefales neden tørrer mat op, men med Seche Vite bliver den jo blank :). Tjek evt min blog for flere farver :)

      Slet
    3. Jeg har, inspireret af din kommentar her, lavet et indlæg om, hvordan man får det bedste ud af sine neonfarver... Du kan nemlig få en helt anden kærlighed til Yellow Polka Dot Bikini, hvis du bare putter hvid lak under :)
      Du kan læse indlægget her: http://passion4polishdotcom.blogspot.com/2012/03/hemmeligheden-bag-flotte-neonnegle.html

      Slet
    4. Og tusind tak for det :) Den var ikke røget i skraldespanden endnu, så den får en chance mere. Det skal da prøves, for farven er rigtig fin :)

      Slet
  4. Jeg har også forstået det som, at de 80kr er max, altså inkl. shipping. Bare fordi at der står følgende på postdanmarks hjemmeside 'Momsen er på 25 %. Den udregnes på baggrund af varens værdi, portoen og toldafgiften' Men kan selvfølgelig også bare være at jeg har misforstået det.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis du klikker ind på vores fane, der hedder ShoppingGuide (øverst), kan du finde en side om regler for told og moms, hvor vi har forklaret det nærmere.

      Her finder du også links til officielle sider, hvor du selv kan læse dig frem til det, hvis du stadig ikke er helt sikker.

      Men altså, det er 80 kr. eksl fragt. Hvis du køber for over 80 kroner, skal du til gengæld betale moms af både købsværdien og fragt. Underlige og snørklede regler.

      Men som sagt, så skulle vi have givet et godt overblik på vores side :)

      Slet
  5. Kan det virkelig passe at 13$ er den laveste fragt pris inde på beautyjoint.com?:-o

    SvarSlet
    Svar
    1. Det ved jeg ikke, men det passer nok meget godt. Tror måske det laveste er $11 - det bliver jo beregnet ud fra vægten af det, du vil købe.

      Slet
    2. nøj, det var godt nok noget af en dyr fragt.

      Slet
    3. Mjaeh. Det er ikke os, der står for det, så det kan vi nok ikke hjælpe dig med, desværre ;)

      Slet

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...