06 februar 2012

Nail Mail! Magnetisme + neon = love!



Hey Y'all!

Endnu en gang var der en udveksling af store smil mellem mig og Posten! I dag fordi han kom med mine magnetlakker (og det nye Cosmopolitan UK, wuhu!) - han smilede vist mest af mit morgenlook.

Men for det han kom med, var det ok, at han hev mig ud af mit sove-længe-sengeleje. Og også at han grinte af mig ;)

For nu har jeg en god undskyldning for at udskyde rengøringen til i morgen og i stedet gå lidt amok med penslerne :D

Jeg har købt:

Color Club - The Lime Starts Here
En super funky neongrøn, der skulle dufte dejligt af lime :)

China Glaze - Pull Me Close
En blå og sort magnetlak

China Glaze - Drawn To You
En lys- og mørkelilla magnetlak

Og så selvfølgelig magneten fra China Glaze...


Swatches will follow :)

2 kommentarer:

  1. Hvor har du købt dem henne? Var forresten inde på Head2toe beauty store... Synes ikke jeg kunne se det blev sendt fra England? Og hvilken shipping metode vælger i derinde?? :-)

    KH

    SvarSlet
  2. De her er købt på beauty4nails-body.co.uk, men du kan også finde dem på Head2ToeBeauty.com.
    Jeg plejer at vælge den billigste shipping method, som er First Class International (den nederste mulighed, når du skal vælge fra listen)
    Og jeg tror, det bliver sendt fra UK, fordi det som regel ikke tager mere end tre dage at nå frem. Men jeg ved det ikke :)

    SvarSlet

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...