08 februar 2012

Magnetix - swatches af to magnetiske lakker


Jeg kunne ikke lige komme på en god overskrift til denne blogpost. For jeg ved faktisk ikke helt, hvad jeg vil sige om disse to, magnetiske lakker fra China Glaze's Magnetix-kollektion.

For lidt tid siden, blev jeg vældig tiltrukket af den dragende Whitehall fra Nails Inc (som I kan læse om her), og besluttede mig at fortsætte min flirt med de magnetiske lakker.

Jeg bestilte derfor to af lakkerne fra China Glaze: Den blå Pull Me Close og den lilla Drawn To You.

Men jeg var ikke helt lige så positivt overrasket over disse, må jeg indrømme. Jeg har set nogle fantastisk flotte swatches af lakkerne hos The PolishAholic, så jeg havde egentlig ret høje forventninger til de to lakkerheder.

Men af en eller anden årsag, kunne jeg bare ikke få farverne lige så flot frem, som The PolishAholic :(

Jeg er stadig ikke helt sikker på hvorfor - om det er fordi, jeg har holdt magneten på for lang eller kort tid, om mit laklag var for tyndt eller tykt - eller noget helt tredje.

Særligt den blå, Pull Me Close, viste sig fra en helt anden side, synes jeg. En noget mørkere side, end jeg havde forventet. Den ser mere grå ud end blå, og det har selvfølgelig også sin charme. Men havde håbet på noget andet.

Alligevel kan jeg godt lide dem! Altså, de er ikke så fede, som jeg havde håbet på, men de er stadig ret flotte. Så det er ikke en total skuffelse, det er bare ikke så godt, som jeg havde forventet.

Jeg har taget en masse billeder, for det er altså vildt svært at fange skønheden og nuancerne i disse lakker med et kamera, når man ikke har det rigtige lys.



Pull Me Close i kunstigt lys:






...og i sollys:











Drawn To You i kunstigt lys:






...og i sollys:













Konklusionen: Jeg kan rigtig godt lide den magnetiske effekt, og idéen med de magnetiske lakker! Man skal kun have et lag på, så det er også en hurtig måde at lave en spændende manicure på!
Farverne har skuffede mig lidt, men generelt er jeg positivt stemt overfor både disse og min magnetlak fra Nail Inc.

Konsistensen var perfekt flydende, og den brede børste gjorde lakken nem at påføre.
Magneten til disse lakker skulle jeg jo så købe ved siden af, og den koster det samme som en lak gør. Det er lidt et minus. Specielt fordi jeg havde en i forvejen, som hørte til min lak fra Nails Inc. Til gengæld har jeg nu tre forskellige effekter, og det kan da også være meget fint.



  

4 kommentarer:

  1. These are the most beautiful swatches I've seen of China Glaze Magnetix.Up until now,I didn't think I would want them.I may have to rethink that :-)

    SvarSlet
  2. Why, thank you, Thalie :)
    I'm actually stating in this blog post, that I was a little bit disappointed, because I've seen the swatches that Scrangie did, and mine came out so different from hers.

    I'm missing the blue color in Pull me Close - but anyway, I'm really happy about these two colors. They are even more pretty in real life. So let me know what you think, if you dive into temptation ;D

    SvarSlet
  3. Jeg har lige købt en pakke og der står 10 sek :D

    SvarSlet
  4. Ja, det ved jeg. Men resultatet bliver flottere, jo længere tid du holder magneten på. Så jeg plejer at holde den mellem 10-15 sekunder. Prøv dig frem :)

    SvarSlet

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...