28 februar 2012

Kodak vælger: Revlon Royal


I dag prøvede jeg at lade min hund, Kodak, vælge, hvilken neglelak, jeg skulle tage på.

Inspirationen kommer fra den amerikanske blogger, Let Them Have Polish, som lader sin kat, Muffin, om at vælge, hvad hun skal have på om mandagen.

Det var eddermasme svært! Jeg tager normalt ret mange billeder af min hund, og den plejer at være samarbejdsvillig - men ikke med det her ;)

Da det endelig lykkedes mig at få taget et godt billede af hunden, der vælger/vælter en flaske, er den blevet så træt af legen, at den begynder at ligge og bide i flasken ;)



Jeg kan forestille mig, det ikke sker med en kat?
Til dyrevenner vil jeg skynde mig at sige, at hunden på ingen måde led overlast, og at den heller ikke fik lov at bide i lakkens låg i længere tid, end hvad det tager at tage et par billeder.


Under alle omstændigheder valgte Kodak, at jeg skulle tage Revlon's Royal som min næste manicure. Et klog valg af en meget klog, lille hund.

Så det er jeg i gang med nu, mens jeg ser det nyeste afsnit af How I Met Your Mother - en dejlig måde at bruge en aften på :)

Billeder af Revlon's Royal på min alt for korte negle (vræl) kommer på senere i dag :)

Her får I først billederne af min hund in action:


"Dén der..."

"Hun siger jo, at jeg har god smag... Så det må jeg lige teste..."

"Jeg gider ikke den her leg mere, og det viser jeg dig lige ved at ødelægge din dumme flaske med mine hjørnetænder. Så kan du lære ikke at tvinge mig til at tage dine valg en anden gang."

Og sådan kom den fine flaske så til at se ud efter Hundens hærgen...




Selvom jeg synes, den traf et godt valg, tror jeg ikke umiddelbart, vi gentager succesen ;)


 

 

4 kommentarer:

  1. Ha ha ha! Den var god :). Kevin må gerne vælge igen for min skyld :)

    SvarSlet
  2. My bad, sorry!!!!!

    Det var jo Kodak! Jeg skylder en kvaje-hundekiks :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe ;) Det kunne jo være, du havde et dyr, der hed Kevin, som fik lov at vælge for dig :)
      Men det vil han uden tvivl glæde sig til ;)

      /Charlotte

      Slet

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...