13 februar 2012

Kiss me on my... nails?

Love is on the nails!!

Ja, når min soldat nu ikke kan finde ud af at være hjemme i morgen, men hellere vil springe rundt med en masse mænd på et AMU-kursus, så er jeg jo nødt til at finde en anden måde at blive kysset på.

Så det eneste rigtige at gøre, var at putte trutmunde på neglene.

Jeg er egentlig ikke fan af Valentinsdag. Jeg synes, det er noget amerikansk gøgl.

Men det er en glimrende undskyldning for at gå med en farve, som jeg ellers normalt aldrig går med: baby pink.

For der er bare noget med mig og baby pink. Det er ligesom om, den lyserøde grisefarve forplanter sig ud i resten af mine fingre, så jeg får grisetæer på fingrene. Og det er altså ikke specielt pænt.

Alligevel elsker jeg farven! Så da muligheden bød sig, valgte jeg at gribe den. Men for at gøre den lidt bedre end gris, valgte jeg også at peppe den lyserøde lak op med lidt guldshimmer, hjerter og kysmunde.



Resultatet kan I se nedenunder - på TRODS af, at en latterlig virus har sat sig på min computers centralnervesystem og lammet den totalt. (Havde heldigvis stadig billederne liggende på mit kamera, så er flyttet over på soldatens computer)



Jeg startede med to lag Models Own - Pastel Pink.
Oven på den lagde jeg så to tynde lag af Essies As Gold As It Gets
- fra Lux Effects-kollektionen, der kom ud kort før jul.




Herefter lavede jeg noget stamping nail art med mit Konad-stempel og mine nyindkøbte stempelplader fra BundleMonster.

Det var første gang, jeg gav mig i kast med det dersens stempelkunst, så det gik selvfølgelig lidt galt - men jeg tænkte, at jeg ville vise jer det alligevel! Øvelse gør jo mester :)





På tre af neglene har jeg lavet små kys. Ringefingeren har jeg så valgt at gøre lidt anderledes, så den kunne skille sig lidt ud (det kan jo være, han så lægger mærke til den ;))
Her har jeg stampet forskellige afskygerninger af hjerter og lidt streger.

Til det har jeg brugt:
Sort speciallak fra Konad
Chanel - Fire
Barry M - Bright Purple

Tommelfingeren har så fået to lag China Glaze - Ring In The Red og nogle stempler med hjerter og ordet LOVE







Den venstre tommelfinger fik et lidt andet stempel - både for at gøre den anderledes, men også fordi, det så mærkeligt ud, at LOVE stod i samme retning på begge negle, syntes jeg. Så til den anden tommelfinger fandt jeg endnu et hjertedesign fra mine BundleMonster Plates.







Har I lavet lyserøde negle til Valentins Dag? :)



 

 

2 kommentarer:

  1. Ih hvor fint :) kender godt det med, når soldaten ikke er hjemme - det er ikke altid lige sjovt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hey :) Tak! :)
      Ja, han skal udsendes til sommer, så er mere eller mindre græsenke fra nu af og frem til februar 2013. Suk... (Så er det godt, jeg har fundet noget andet at gå op i ;))

      Slet

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...