01 februar 2012

En magnetisk lak, der tiltrækker sig opmærksomhed


Jeg havde egentlig glemt, at jeg havde smidt denne fantastiske lak fra Nails Inc. i kurven, da jeg e-shoppede på Beautybay for godt en uge siden. Det sker jo ;)

Så jeg blev ekstra glad, da Posten afleverede pakken hos mig i dag og jeg opdagede, at jeg havde givet mig selv en ekstra gave (sådan gælder det vist om at tænke - og så ignorere, at det er min egen pengepung, der bliver flået!)

Nå, men af med den gamle lak og på med den nye.


Jeg starter lige med en ADVARSEL: Dette indlæg er fyldt med billeder! Lakken er simpelthen så flot, men samtidig super svær at fange på kamera! Jeg har derfor taget et par billeder i forskelligt lys, så man måske får et billede af, hvordan den kan se ud. Men ligesom med glitterlakker, så skal den her ses in real life.




Nails Inc Whitehall Magnetic Polish er en ud af tre magnetiske lakker fra kollektionen, der hædrer London. Og eftersom jeg elsker London over alle andre byer, var det vel kun naturligt, at jeg også skulle forelske mig i denne lak!


Den magnetiske trio:
House of Parliament (lilla), Trafalgar Square (krom) og Whitehall (petrol)



Magnetisk lak fungerer på den måde, at du lægger et tyk lag lak på neglen, holder en magnet hen over - og på den måde skaber du det flotte mønster.

På Nails Inc-flaskerne sidder magneten i låget. Ja, faktisk er der to låg inde i hinanden (ligesom på Chanel-flaskerne), så du kan tage magneten af bruge den, mens låget på flasken stadig er skruet på. Smart!

Magneten sidder i låget. Hos andre mærker (bl.a. China Glaze) skal den købes seperat - det er bestemt dejligt,
at den følger med og så i øvrigt sidder på flasken, så den ikke bliver væk :)

Oven over magneten sidder en plastikdims, som kan give lidt støtte,
når man skal have magneten ned over neglen.


Oven over magneten er der sådan en plastikdimmer, som det er meningen, man skal placere lige under ens neglebånd. På den måde får man lidt støtte, og mindsker risikoen for at ramme den våde negl med magneten. Det ødelægger nemlig manicuren - den skal bare holdes hen over, så tæt på som muligt.







Alt gik sådan set fint, men resultatet på neglene blev meget forskelligt - på tommelfingeren blev striberne meget klare og afgrænsede, mens lillefingerens streger er lidt mere changerende.

















Puha! Er I med endnu? :D

For lige at sige lidt om selve lakken, så er den utrolig nem at lægge. Den dækker allerede ved ét (tykt) lag, og den tørrer faktisk temmelig hurtigt! Det kom noget bag på mig. Børsten er lækker bred, så den er også nem at påføre.



For at konkludere vil jeg sige, at jeg er meget positivt overrasket over denne lak! Farven er så super flot, og det kræver uendelig lidt at få en flot og (for mange) utraditionel finish.
Det kræver selvfølgelig noget øvelse at få alle neglene lige pæne, men allerede ved dette, mit første forsøg, er jeg glad for min manicure, som jeg har beundret lige siden, den kom på.



Så hvis alle magnet-lakker er så nemme at få forholdsvis flotte, så er jeg helt sikkert... tiltrukket... af trenden. Nu glæder jeg mig til at få mine magnetlakker fra China Glaze. Og jeg går med seriøse tanker om at købe resten af lakkerne fra denne serie :D
Det eneste er bare, at de er så dyre... :S 







5 kommentarer:

  1. Hold da op...det blev da ret godt :) Glæder mig til at se mere fra den front...

    SvarSlet
  2. Fantastisk beretning :D.

    Det ser rigtig godt ud. Nu bliver man jo næsten nødt til at afprøve det en dag! :o)

    SvarSlet
  3. Tak skal I have begge to :)

    Ja, jeg er bestemt blevet meget mere begejstret for projektet - bliver lidt spændende at se, om China Glaze's magnetlakker er lige så nemme og flotte.

    Men der går lige et par dage endnu, før jeg finder ud af det ;)

    SvarSlet
  4. Svar
    1. Yeah, det er mega cool og super nemt :) Troede ikke jeg ville få så mange magnetlakker, som jeg efterhånden har... Det ser bare så fint ud :)

      Slet

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...