27 februar 2012

Colors Of The Capitol - kan købes nu


Hvis ikke du allerede har opdaget det, så kan Colors Of The Capitol nu købes på blandt andet www.head2toebeuaty.com til $3.00 pr. flaske.

Den lidt utraditionelle forårskollektion tager afsæt i filmen Hunger Games, som bygger på ungdomsromanerne af samme navn, og som kommer i de danske biografer 22. marts.

Jeg kender hverken bøgerne eller historien - gør I?
Men farverne er fine, særligt de glitrende af slagsen, synes jeg (nok ikke så overraskende ;))


Vi har tidligere skrevet om kollektionen, så vi vil nøjes med at genopfriske din hukommelse med disse billeder:
















All Lacquered Up har lavet swatches af farverne - dem kan du se her


Hvad siger I? Er der en favorit blandt disse lidt utraditionelle forårsfarver?

 

2 kommentarer:

  1. Umiddelbart tror jeg ikke jeg skal have noget fra kollektion, skal i? :)

    KH

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, nok ikke lige i første omgang. Der er nogle flotte iblandt, men ikke nogle must haves, synes jeg i hvert fald. Men det syntes jeg jo også om Metro-kollektionen, da den lige kom ud ;D
      /Charlotte

      Slet

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...