26 februar 2012

And the Oscar goes to....

Det er tid til Oscar-uddeling nr. 84 - ikke at det er så specielt (for mig, men jeg er jo heller ikke nomineret, kan man sige) - men i år skal jeg ikke arbejde dagen efter, så jeg tror, jeg vil tage dynen med ned i sofaen og se med, når stjernerne bliver hyldet.

Om ikke andet, så er Paprika Steen jo medvært (af en art), og hun er altid et festligt indslag :)

Neglene skal selvfølgelig følge trop, og jeg har ladet mig inspirere af en anden blogger, som jeg ikke lige kan huske navnet på, der havde lavet disse sprøde Tuxedo Nails. For hvad er mere galla end et pingvinoutfit?

Selvfølgelig skal der også være noget guldglitter til sådan en Oscar-fest! Det er jo ligesom hele festens farve.




Nu har jeg jo en knækket negl (en på hver hånd!), og derfor besluttede jeg mig for at prøve at camouflere den med China Glaze's Gold Bomshell.

Resten af neglene fik tre lag Essie Blanc og et lag top coat fra Seche Vite, førend jeg dekorerede dem med Sally Hansen Black Out!

Den sorte kant lavede jeg ved at sætte et stykke tape hen over neglen og male spidserne sorte. Husk at lakken skal være fuldstændig tør, når du bruger tape, da du ellers kan være uheldig at trække den med af.

Resten lavede jeg med et dotting tool. Har du ikke sådan et, kan de erhverves til nærmest ingen penge på eBay, eller også kan du bruge en tandstikker eller hovedet på en knappenål eller hårnål.


Jeg er ret tilfreds med resultatet, og tænker, at jeg muligvis laver denne manicure, når jeg skal til en gallafest på fredag.

Ja, eller næsten tilfreds... For der er, som sædvanlig, skønhedsfejl, som man ser, når man kommer helt tæt på med kameralinsen ;)

Desværre sker der ofte det, når jeg maler med neglelak, at det begynder at trække små, fine tråde (fordi det tørrer), og derfor vil jeg nok bruge acrylmaling, næste gang jeg skal lave denne her manicure.






Og lidt billeder fra den røde løber...


Mr. Nail blev rørt til tårer, da han vandt prisen for bedste kostume-design




Det er ærgerligt, at Paprika Steen ikke skal med til den rigtige fest, eftersom SuperClásico ikke kom med på listen over ikke-engelsksprogede film... For så sidder jeg ikke rigtig med nogle favoritter.

Hvad med jer?
Skal I følge årets Oscar-uddeling? Og hvem hepper I på?


  

9 kommentarer:

  1. De er SÅ søde! Tar også en allnighter :) hepper på The Artist :) hvad med dig?

    SvarSlet
    Svar
    1. Har ikke set The Artist, men det kunne være ret cool, hvis den vandt :) Netop fordi den jo bryder rammerne - ved at bruge forældede metoder. Ret så cool!

      Hepper på George Clooney, fordi han er så sød ;D

      Kunne nu godt lide filmen Bridesmaids, så den må da også gerne løbe med en pris, selvom jeg ikke tror på, det kommer til at ske ;)

      /Charlotte

      Slet
    2. Åh den skal du se! Helst i biografen, den er helt fantastisk! Har ikke set Bridesmaids, er den virkelig så god at den fortjener en oscar? :D

      Slet
    3. Nej, det er den nok ikke ;)
      Men bestemt god :)
      Og den der The Artist... Bliver man ikke lidt træt af, at der ikke er noget lyd?

      Slet
    4. Nu ser jeg lige, at Melissa McCarthy er nomineret i kategorien "Bedste kvindelige birolle" (i Bridesmaids) - og den kunne hun nu godt risikere at vinde :) For hun er virkelig god i den!

      Slet
    5. Man vænner sig hurtigt til det. Musikken er en kæmpe del af filmen, og rammer virkelig helt ind i sjælen. I know meget dybe følelser her en søndag aften ;)

      Ja okay, kan være jeg gir den en chance :)

      Slet
    6. Det er vel bare sådan en film, man SKAL se... Men det bliver i hjemmebiografen, for er jo flyttet til et provinshul i Jylland, og her er der ikke penge i den slags kulturelle oplevelser ;)
      Men tak for "tippet" - jeg vil skrive den på listen over 'to watch' :)

      Slet
    7. Bor tæt på Kolding, så glamourøs er jeg ;) og hvorfor flytte til provins hul?? :)

      Slet
    8. Kææærlighed... Fra London til Holstebro... Og er egentlig KBH'er. Kærlighed kan få folk til at gøre de dummeste ting ;D

      Slet

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...