31 januar 2012

Stilfulde negle med Essence (og du kan vinde dem!)


Da jeg forleden var i føtex, faldt jeg over et tilbud, der var for godt til, at jeg bare sådan lige kunne gå forbi det!

Som vi har snakket meget om på vores facebookside for nylig, sælger de nemlig Essence i nogle føtex'er - og så endda til stort set ingen penge!

Normalt er jeg ikke meget for at købe billig lak i supermarkederne, fordi kvaliteten plejer at være derefter - men Essence plejer jo at være et ganske godt køb, så jeg købte to af farverne fra sidste års sommerkollektion, Nail in Style:








Style Me Love (tv) er en fuchsia shimmerlak.
Style-ish, Baby! (th) er en blågrøn shimmerlak.




Style Me Love var den, der imponerede mig mest af disse to fede farver. Den er så dækkende, at den kun behøver ét lag (det er der pokkerme ikke mange lakker, der kan nøjes med uden at dække helt eller at blive kedelige at se på!) 

Og farven på neglen ligner fuldstændig den i flasken. Konsistensen var rigtig god, og børsten var bred, så den var super nem at lægge.

Normalt synes jeg, lilla og lyserøde lakker har det med at få mine fingre til at se lidt rødlige ud, men det gør Style Me Love ikke - det var jeg ret så begejstret for, så jeg spår at denne bliver en af mine yndlingslakker :)

Med bare et lag:












Style-ish, Baby! krævede tre lag for at blive rigtig flot - men så skal jeg også love for, at den blev det. Jeg har uden tvivl flest blå og grønne - og blågrønne! - lakker i min samling, så da jeg så den her, var jeg slet ikke i tvivl om, at jeg skulle have den.

Den er dog ikke så fin, som jeg kunne have håbet. Ikke at der var noget galt med hverken farve eller konsistens - jeg tror bare ikke, jeg er så meget til de her metal-farver. Det er noget med, at de ikke glitrer nok til at fodre min indre ravn, men alligevel heller ikke er sofistikerede nok til at have på til hverdag.

Hm. Non the less, får også denne lak høje karakterer.

Som sagt skulle jeg have tre lag på, før den dækkede ordentligt. Og jeg blev faktisk lidt nervøs, da jeg havde puttet det første lag på, fordi jeg ikke var sikker på, at den overhovedet ville dække, ligegyldigt hvor mange lag, jeg smurte på. Men efter tre lag, så den sådan her ud:


(Jeg fik lige lavet et hak i den ene negl, men var for doven til at gøre det om ;))















OG!! Så sørgede jeg også lige for at købe et ekstra sæt, som vi udlodder i vores Sig Din Mening-Give Away!



Så hvis du vil vinde disse lækre lakker, skal du kigge her:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...