27 januar 2012

OPI's Nicki Minaj - Det er lige mig!



Endelig - ENDELIG - kom mine OPI Nicki Minaj med posten!

Har virkelig glædet mig til denne kollektion, ikke mindst den mørkelilla shatter-lak, Super Bass.

Så da jeg så, de havde dem på BeverlyBeaute.com, skyndte jeg mig selvfølgelig at bestille dem.

Men ak, der skulle gå lang tid, før jeg fik mine lakker. To uger er i hvert fald voldsomt længe i laktid! ;)

Heldigvis blev jeg meget positivt overrasket, så de var værd at vente på! 

Kollektionen består af: 3 cremelakker i farverne babypink, petrolblå og en grønlig gul, 2 glitterlakker, en multifarvet og en mørk gunmetal, og 1 helt ny shatterlak i den flotteste mørkerøde farve, jeg kender til. Og så med shimmereffekt!

På grund af mit budget, valgte jeg dog, at jeg kun ville investere i fire stykker - dem jeg mente, var de mest originale:






 


Fly

Jeg elsker simpelthen den, cremede blå petrol, Fly. Farven er magen til den, en af mine yndlingsbluser - hvilket er ret heldigt ;)

Det er lidt svært at forklare præcist, hvorfor jeg er så begejstret for denne farve. Den har bare den helt rigtige, petrolblå farve.

Den har et lidt støvet finish, og jeg er sikker på, at den ville være super flot med en matte overlak! Jeg har brugt Seche Vite.

Jeg synes ikke, den ligner en OPI-farve, jeg har set før, hvilket man godt kan sige om nogle af de andre fra denne kollektion. Så jeg var slet ikke i tvivl om, at jeg skulle have denne :)

Lakken var nem at lægge, konsistensen var hverken for tynd eller for tyk, og man behøver kun to lag for at den er flot og dækkende.












Did It On 'Em

Did It On 'Em er en gultoned, grøn cremelak. Den er virkelig svær at blive klog på, synes jeg. Den er mere grøn end gul, men særligt i lys kommer de gule undertoner frem.

I bund og grund er jeg ikke ret vild med den on it's own - der er simpelthen for meget brækfarve over den. Den minder også lidt om noget, man har set før - i Shrek-kollektionen, tænker jeg?

Men jeg købte den alligevel, for jeg har ikke dem fra Shrek-kollektionen, og jeg synes, at når man parrer den med den holo-glinsende overlak Save Me, bliver den er glad, frisk forårsbebuder.

Den bliver ikke vist helt, som den er, på billedet. Jeg vil faktisk sige, at den er lidt pænere i virkeligheden, men det var det tætteste, jeg kunne komme.

Som med Fly, gled den af børsten nemt og bekvemt, men her brugte jeg tre lag for at få den helt rigtige dybde i farven.












Save Me

Nu er jeg jo en glitter gal, så derfor skulle jeg selvfølgelig også have fat i denne superfede stick-hologlitter overlak.

Mest af alt fordi, jeg har set swatches af den sammen med Did It On 'Em, og blev fuldstændig overbevist om, at jeg skal have den på til min fødselsdag i foråret. Den kombination skriger bare fødselsdag - og forår!

Nå - det er som sagt en overlak. Med glitter i. Småt sølvglitter og så nogle aflange sticks i farverne blå og så holografiske.

Den går ikke super godt alene, fordi den kommer i en klar base, men den er virkelig fin og festlig overpå en anden, og behøver kun et enkelt lag for at være rigtig fed.

Konsistensen er hverken for tyk eller tynd, og den er nem at lægge. Man skal af og til fordele glittersticksene med børsten, så de dækker over det hele. Til gengæld lægger de sig rigtig fint ned mod neglen, og stikker ikke op, som glitter af og til har det med at gøre.

Så alt i alt er jeg meget positiv overfor denne fine lak. Jeg har mange glitter-overlakker, men ingen nær så festlig som Save Me!

På billederne har jeg et lag på - henholdsvis med og uden blitz.











Super Bass

Denne lak var den i kollektionen, jeg havde glædet mig allermest til at prøve!

Jeg troede egentlig, jeg var kommet forholdsvis hurtigt over crackle-trenden, men denne superfede, mørkelilla shimmer shatter-lak har virkelig fået min crackle-kærlighed til at blusse op igen.

Super Bass er, som sagt, en mørkelilla shatter med shimmereffekt. Den er både fin med og uden overlak - hvis du ikke lægger overlak på, så bliver den lidt rustik, og man lægger ikke så meget mærke til glitteret/shimmereffekten.

Hvis du putter Seche Vite (eller en anden glossy overlak) på, funkler den helt vildt.

Jeg har faktisk investeret i flere crackle-lakker, efter jeg fik denne hjem - og jeg er ret sikker på, at den har fået mig overbevist om, at jeg også skal have de glitter-crackles, som China Glaze smider på markedet senere i år.

På billederne er den lagt over Fly. De to første er med Seche Vite Dry Fast Topcoat. På det næstsidste billede skulle man gerne se forskellen mellem at have den på med og uden overlak (uden overlak til højre), og det sidste er uden overlak.







All in all: Jeg elsker denne kollektion! Den er indbegrebet af funky forår.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...