26 januar 2012

Magnetix - hot or not?


Jeg var bare så spændt
på disse magnet-lakker fra China Glaze, kollektionen Magnetix.

Jeg troede, jeg skulle investere i hele kollektionen, men er nu kommet i tvivl. Men efter at have set de første swatches hos The PolishAholic, er jeg nemlig ikke så sikker længere.

Magnet-lakker har ry for at være super flotte, når det lykkes at lave mønstrene rigtigt - men at det til gengæld også skulle være så vanskeligt, at de fleste opgiver. Eftersom China Glaze plejer at være fantastiske på alle måder, havde jeg derfor store håb for, at de havde knækket koden, så det ville være til at gå til.

Men det lyder desværre ikke rigtig til at være tilfældet.


Hvad siger I? Er det noget, I skal have på fingrene?

Kollektionen kan allerede nu købes hos 8ty8beauty.

6 kommentarer:

  1. Det var da bestemt meningen ;-) Men bliver da helt bekymret efter at ha set billederne, må vente lidt endnu....

    KH

    SvarSlet
  2. Det ser ret fedt ud men kunne godt tænke mig at vide hvordan man bruger de der magneter. Det ser ret fedt ud

    maier-bigbeauty.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Maier: Jeg er ikke helt sikker, men mener bare, man skal holde magneten ganske tæt over lakken, mens den stadig er våd. Så er det vist kunsten, at man ikke rammer selve neglen, men alligevel kommer så tæt på, at det virker :)

    SvarSlet
  4. oh super smart. jeg overvejer virkelig at investere i et par stykker

    SvarSlet
  5. Du kan også få dem på Head2ToeBeauty.com nu. Det er virkelig et site, jeg kan anbefale! De sender vist fra UK, så man behøver ikke holde sig under 80 kroner her :)

    SvarSlet
  6. oh tusind tak for det tip charlotte :) har bestilt lidt af hvert derfra nu. Super lækker side

    SvarSlet

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...