22 januar 2012

Flot glitter - der fejler...

Kedsomhed har øget min købelyst!
Det var i hvert fald tilfældet for en uges tid siden, da jeg var låst til sengen med feber og snotnæse.

Den langsommelige tid blev dog brugt fornuftigt med at få fulgt op på nogle indlæg fra mine favorit-bloggere, jeg endnu ikke havde fået læst. OG, så var det selvfølgelig tiden, hvor en del online butikker fik fejret det nye år med udsalg ;-)

Så kombinationen af neglelak-læsning og udsalg? Tjaa… Hvad kunne det mon medføre? En lille bitte ordre fra Lookfantastic – KUN tre lakker! Det er jeg ret stolt over!

Mine sygedage blev derfor brugt til at glæææde mig over, at jeg snart ville få en fest på mine negle, blandt andet med 3D glitterlakken Connaught Square fra Nails Inc.


Da lakkerne kom med posten fire dage efter, var jeg rask og klar til 3D! Og selvom lakken er flot, så må jeg indrømme, at den var… en… stor… skuffelse…

Selvom lakker dækker fantastisk med kun to lag, så æder den så meget top coat, at der nærmest skal tre eller fire lag Seche Vite til, inden den ikke føles som sandpapir. OG, så røg der TO hele negle af efter kun TO dage… Så min 3D glitter-fest? Ja, den kom aldrig…
Connaught Square funkler i det rigtige lys...


... Men to dage efter, så er festen slut...


Jeg håber, at den vil kunne holde længere, hvis jeg bruger den som top coat over en anden lak. Men der vil stadig være brug for en del Seche Vite - og vi ved jo, at jo flere lag, jo nemmere falder lakken af!

Lakken er utrolig svær at fotografere. Den består af lilla og blå glitterstykker, men det lilla element forsvinder i fotoet. Jeg har fundet et billede fra Nelly.com, hvor du kan zoome ind på lakken og se dens utrolig flotte elementer. Se den her.

Alt i alt – ja, så har den har lak været en skuffelse for mig.

Andre derude, der har erfaringer med 3D glitter-lakker fra Nails Inc?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...