31 januar 2012

China Glaze Prismatic - en skuffelse?


Så fandt jeg de første swatches af den spritnye kollektion fra China Glaze, Prismatic.
Se dem hos Blingernails her

Jeg vil sige, at ud fra disse billeder er jeg noget skuffet :S

Jeg havde håbet, der var noget mere bling over dem. Det var jo meningen, de både skulle være holografiske, glitrende og fantastiske i farvesammensætningen.

Forventningerne var særligt høje, fordi deres julekollektion, Eye Candy 3D, var så fuldstændig fantastisk!

Men efter at have set billederne, er jeg ikke helt overbevist :S
Hun har selvfølgelig heller ikke puttet top coat på, og det gør uden tvivl en forskel!

Og så skal sådan nogle glitterlakker jo også ses i virkeligheden, for at man for alvor kan dømme dem inde eller ude.



Nå, men jeg har allerede bestilt et par stykker (på eBay, men de kommer nok snart på Head2Toe, hvis I er interesserede) - dog kun to; den grønne Optical Illusion og den lilla Prism.

Jeg lægger nogle swatches op, når jeg får dem - med masser at top coat! ;)




Optical Illusion



Prism



Hvad siger I?
Er det noget, I skal have neglene i, eller er I også lidt skuffede over China Glaze's seneste bud på glitter mania?



3 kommentarer:

  1. Har godt set billederne, men har bestilt den blå :-) Glæder mig til at få den afprøvet! Og krydser fingre for resultatet ;-)

    KH

    SvarSlet
  2. Hvor har du købt den henne? :) Jeg har kun set dem på eBay, nemlig, og det kunne være fedt at vide, hvis du har fundet dem et andet sted :)

    SvarSlet
  3. Også på Ebay, kunne ikke finde dem andre steder... Eller ledte egentlig ikke... Men de dukker nok op flere steder om et par uger. Kunne bare ikke vente ;-)

    SvarSlet

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...