05 januar 2012

2012 - det kan du glæde dig til!



2012 bliver et godt år! Sådan tænker jeg egentlig ved hver nytårsaften - at dette år skal være et af de bedste i mit liv. Om det kommer til at holde stik, kan jeg af gode grunde ikke vide - jeg tror ikke så meget på tarotkort og astrologi.

Men én ting kan jeg være helt sikker på, bliver godt i 2012: udvalget af fantastiske neglelakker!

Og hvordan kan jeg vide det? Jo, der er allerede kommet previews af en masse af det, vi kan glæde os til i løbet af året.

Vi har allerede skrevet om, hvilke kollektioner, der springer ud allerede inden foråret for alvor er gået i gang, så her kan du få et lille overblik over, hvad der ellers venter dine negle i 2012.




OPI Holland




Sidste år tog folkene bag OPI på en road trip i Texas, hvilket der kom en lækker kollektion ud af. Og nogle fantastisk kreative navne til flaskerne.
Denne gang er turen gået til Holland! Resultatet af både farver og navne kan du se ovenfor, og som altid er OPI foran på begge fronter!

Holland-kollektionen består af klare, rødlige nuancer, mørke lilla og brune nuancer og så de støvede grå-grønne farver, der faktisk får tankerne tilbage til Pirates Of The Caribbean-kollektionen. Men de er altså lidt mørkere og lidt mere støvede i Holland end i Caribbien.
En del af dem er også berigede med shimmereffekt, hvilket giver dem et lækkert, lille twist.

Se flere billeder og swatches fra Holland her og her.





China Glaze - Magnetix


Der blev flirtet lidt med magnetisk neglelak sidste år, og det var vist de færreste, der var særligt begejstrede - så det bliver spændende at se, hvor godt China Glaze slipper af sted med deres kollektion.

Selve idéen er jo fed - lav mønstre i din nylagte lak ved at trække en magnet henover, og så bliver der dannet spændende mønstre. Men i praksis var det de færreste, der kunne få det til at lykkes. Vi glæder os til at se, om det er blevet bedre med tiden :)





China Glaze - On Safari




Det er støvet og varmt i Afrika, og det er vist det, folkene bag China Glaze har ladet sig inspirere af i deres sommerkollektion, On Safari. Varme, rødlige nuancer, støvet grå, grøn og blå og en enkelt creme. Og så selvfølgelig peppet op med to glimmerlakker. Tilføj nogle fede navne, og vi har en sommerflirt :)






China Glaze - Colours From The Capitol




Efter en masse tovtrækkeri, der handlede om rettigheder, er det endelig blevet bekræftet, at China Glaze kommer med denne kollektion: Colours From The Capitol, som er inspireret af den kommende film, The Hunger Games.
Filmen er baseret på en ungdomsroman af Suzanne Collins, og er vist mest kendt i USA? Jeg kender den i hvert fald ikke, så jeg er ikke særlig spændt på filmen.

Men denne kollektion er jeg spændt på! Den er inspireret af et af filmens byer, hvor indbyggerne svælger sig i mode, mad og underholdning, og elsker ekstreme kosmetiske og kropslige transformationer, udfordrende parykker og sindssyge kostumer.
Der er noget at leve op til, må man sige :) De kommer ud 1. marts.





China Glaze - Summer Neons




Ingen sommer uden neon på neglene! Ja, det er bare min mening. Neonfarver ligner jo hinanden, men der kan være stor forskel på kvaliteten, og da China Glaze generelt er et godt mærke, vil jeg satse på at få disse lækre neonfarver på fingrene i år. 
Og hvis du allerede har neon i din samling, så er der mulighed for at udvide den med nye, spændende farver - de lidt mørkere lilla og blå.




Det er, hvad vi ved indtil videre - er der nogen, vi har glemt?

19 kommentarer:

  1. Håber I får lavet lidt test på de neon farver. Jeg har kun haft en enkelt neon og det er fra Essie. Var bestemt ikke begejstret, så dem har jeg holdt mig fra sidenhen. Men de er jo bare super fede, så håber lidt at China Glaze laver dem bedre...

    SvarSlet
  2. Hvor kan man købe china glaze´s poolside collection i danmark?? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Sarah,

      Det er jeg ikke sikker på, om man kan :/ Har kigget lidt på de sider, der sælger dem i Danmark (www.nicegirl.dk og www.nelly.com), og de har dem i hvert fald ikke... Hverken Poolside eller den nye Neon Summer-kollektion (er ikke sikker på, hvad for en du mener :))
      Men jeg kan anbefale www.head2toebeauty.com - der er de billige og har superhurtig levering! Jeg køber tit derfra og har aldrig haft problemer, så dem kan du trygt stole på :)

      Slet
    2. ...og der er, så vidt jeg ved, ikke nogle fysiske butikker ude i det danske land, der sælger China Glaze... Hvis der er, vil jeg tro, de ikke har fra hverken den ene eller den anden kollektion (i det tilfælde at du slet ikke handler over nettet)

      Slet
    3. Mange tak :)
      Det var en kæmpe hjælp!
      Vil nu prøve at kigge på den hjemmeside du skrev og se på det :) :) :)

      Slet
    4. Levere de inde fra europa, eller?

      Slet
    5. Nej, de ligger desværre i USA.

      Slet
  3. Har du andre hjemmesider der har dem?
    Den ene af dem er udsolgt :(
    Please vil du ikke nok hjælpe mig inden sommer?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo da ;)

      Først og fremmest vil jeg lige linke til vores side, hvor du kan se, hvor du køber de forskellige mærker på nettet:

      http://passion4polishdotcom.blogspot.dk/p/her-finder-du-mrkerne-pa-nettet.html

      Og dernæst kan jeg se, at de i hvert fald sælger Flip Flop Fantasy (som vist er den, der er udsolgt?) her:
      http://www.nailsupplies.us/categories/Polish/China-Glaze-/?sort=featured&page=4

      - mon ikke du finder de andre der også (de er listet alfabetisk)


      Den er også udsolgt på Transdesign, BeautyLounge og BeautyJoint, så vidt jeg lige kan se. Men ellers så søg efter den på eBay.com, der kan du sikkert også finde den :)

      Slet
  4. mange tak!
    Den må være pæn siden at den er så udsolgt overalt :)

    SvarSlet
  5. Der står også at den er udsolgt der :(

    SvarSlet
    Svar
    1. Underligt, det var den ikke, da jeg kiggede i går. Men så må du på eBay, der kan den stadig købes:

      http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=china+glaze+flip+flop+fantasy&_sacat=See-All-Categories

      Den er rigtig flot :)

      Slet
  6. Tak :)
    Jeg er bare lidt bange for at ebay snyder mig..
    Jeg tænker på om jeg skal købe der fra.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har været på eBay siden 2007. I al den tid har jeg købt... lad os bare sige: virkelig meget!

      Jeg har endnu aldrig oplevet, at noget ikke er kommet frem til mig. Jeg har tre gange oplevet at blive skuffet over det, jeg fik.

      Den ene af dem var fordi, jeg fik en flaske neglelak, der var gået i stykker - her fik jeg pengene tilbage ved hjælp af eBays kundeservice.

      Jeg håber, mine erfaringer kan give dig et billede af, at eBay er et sikkert sted at handle - det behøver du overhovedet ikke at være nervøs for!

      Men et godt råd: hvis du kan, så gå efter sælgere, som har stemplet Top Rated.

      Hilsen Charlotte

      Slet
  7. Jeg har købt derfra nu.. hvor lang tid vil det ca. tage fra U.S.A?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kommer an på, hvor du køber fra. Det kan tage alt mellem tre dage til tre uger. :)

      Slet
  8. den ene er kommet og jeg har bestilt to. men det gik da alligevel ret hurtigt! tre dage så var den hjemme :-P

    SvarSlet
  9. de begge to kom efter 3 dage så det er okay :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, det kan man vist ikke klage over :)
      Jeg er glad for, at du havde en så god oplevelse, første gang du skulle købe over eBay. Jeg kan kun anbefale det, men tre dages levering sker ikke hver gang - bare lige så du er forberedt :)

      Slet

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...