01 december 2011

Det sørme, det sandt: Det JUL!!

Vi har ramt 1. december, så det er nu officielt lovligt at gå julelak-amok!!

Jeg har valgt at fejre starten af december med lidt guld og glitter! Ja ja, jeg ved godt, at der er flere måneder i løbet af både "sommer" og efterår, der er blevet fejret med glitter, men det er december - glitter-måneden over dem alle!

Jeg har glædet mig til at få China Glaze Twinkle Lights på neglene, og som underlak har jeg fundet en klassiker frem fra sidste års julekollektion: China Glaze Midnight Kiss.

Twinkle Lights er glitter i en klar base, så hvis du ikke vil ende med at have 10 lag på dine negle, så er det en god idé at bruge en farve under.
Midnight Kiss og Twinkle Lights danner sammen en glitterlak, der nærmest har et folie-finish. De røde, grønne og guld glitterstykker trænger også igennem hver for sig, men ikke så kraftigt som flere andre glitterlakker. Twinkle Lights er en glitter-teamplayer.
Både Midnight Kiss og Twinkle Lights var nemme at lægge. Midnight Kiss krævede to lag, mens Twinkle Lights fik tre lag.
Det har været utrolig svært at fotografere den her kombination af farver - det er lidt af en neglelak kliché: men den her farve skal ses i true life! Jeg håber dog, at I kan danne jer et billede ud fra de fotos, jeg har smidt på.

Her er lakken i dagslys og kunstigt lys:





Hvilke julelakker fejrer I december med, derude?

3 kommentarer:

  1. Ej hvor er de fine :)

    I dag skulle vi til noget julebanko så jeg lavede julenegle med Essie Pretty Edgy (grøn) med et hvidt juletræ lavet med konad's jule plade. Med en dotting pen lavede jeg røde kugler på juletræet. De passede lige til en bankoaften ;)

    SvarSlet
  2. WOW, det lyder fedt! Har du ikke lyst til at smide et billede af dem på vores Facebook? :)

    SvarSlet
  3. Sååååå pæn en neglelak!

    SvarSlet

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...