23 december 2011

De sødeste rensdyr

Så er det dagen før dagen, du ved... Og jeg er på vej til familien med en sæk fyldt med gaver (der er virkelig mange i år, hvordan det, når jeg aldrig har været fattigere? Hm, måske det hænger sammen ;)), god julemusik på bilradioen og julestemning på neglene.

Jeg har været kreativ og lavet lidt jule-nail art, som jeg lige vil dele med jer, inden jeg holder en velfortjent juleferie :)

Det er mit første forsøg med dette design, som er inspireret af de rensdyrnegle, TraceFacePhiles lavede for nylig - så er ikke helt tilfreds.

Men det giver god julestemning, når man kigger på dem - så skidt pyt med, at det ene rensdyr græder lidt, fordi top coat'en fik det til at løbe lidt ud ;)

Hvad skal du have på neglene i morgen? Det ville være skønt, hvis du ville dele et billede med os på facebook :)

GOD JUL til alle, der læser med!



Undskyld de flossede neglebånd, jeg havde været lidt agressiv med neglelaksfjerneren ;)


4 kommentarer:

  1. Sikke en fin blog du har! :-)
    Du er velkommen til at kigge forbi, og blive fast læser via facebook eller bloglovin!

    Kram!
    www.theeyeshaveit.dk

    SvarSlet
  2. YAY!!! Thank you for the mention!! They turned out great!!! <3 Happy Holidays!!! :-)

    SvarSlet
  3. Haha, np Traci :) Thanx for the inspiration! As I said in the text, I wasn't totally pleased with the outcome, but they did spread Holiday joy ;) Happy holidays to you, too :)

    SvarSlet

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...