01 november 2011

Kron dig selv til årets Miss Universe


OPI
Crown Me Already!

Da jeg så denne flaske på nettet, var jeg udmærket godt klar over, at jeg ikke ville kunne sove ordentligt, før den stod i min neglelakholder. Den er simpelthen det vildeste bling - og jeg er jo sådan en, som har meget svært ved at gå forbi ting, der glimter ;)

Lakken hedder Crown Me Already! og er en del af OPIs Miss Universe-kollektion, der består af fire farver, som kom ud i sommer.

Crown Me Already! (CMA) består af en masse småt glitter og nogle store, hexagonale sølvglitter-stykker. Jeg troede først, at den kunne være fin at putte oven på en anden farve, men den sølv farve dominerer simpelthen for meget til at man kan se en anden farve indenunder - også selvom jeg
prøvede det oven på min blå sommer-lak, der egentlig er en temmelig skrigende farve. Selv den blev overdøvet af sølvglimmer.


I sollys kan man virkelig se, hvordan det glitrer - Love it!
 Men det gør mig nu ikke noget :) For CMA er virkelig en fantastisk lak - den er perfekt til en bytur, og jeg tænker, at den vil være perfekt til nytårets outfit :)

Der er mange der mener, glitterlakker er svære at lægge - det synes jeg egentlig ikke. Måske er det fordi, jeg er lidt mindre kritisk med, om der er lige meget glitter over det hele - måske er min teknik bare flawless? ;)
Det kan også være fordi, jeg altid lægger tre lag, når det kommer til glitter. Sådan dækker det jo bedst, og når der er glitter over det hele, lægger man jo ikke mærke til, om der mangler nogle store stykker i et hjørne...?


Close up - udendørs i skygge - her kan du se, hvordan
lakken er sat sammen af store og små sølvglitter-stykker
 Som med alle OPI's (nyere) børster, er også CMA udstyret med en bred børste, som gør det rimelig nemt at lægge lakken pænt og dækkende. Dog skal der helt op mod tre lag til, før lakken dækker helt, så man ikke længere har visible nail line.

Jeg tog tre lag på, hvilket dækkende rigtig fint. Og jeg var rigtig godt tilfreds med resultatet. Men ulempen ved at have så mange lag glitter på, i stedet for fx at lægge en base colour under glitteret, er, at det binder svagere og derfor nemmere falder af.

Derfor var jeg også ude for, at jeg stod og hev fat i noget havehegn i Bilka, da jeg pludselig opdagede, at min lillefingernegl manglede sit sparkle. Hele flagen af lak var simpelthen faldet af (jeg fandt den senere inde i rullen med havehegn).
Jeg havde hverken flået eller gjort andre pludselige bevægelser, men det var åbenbart mere, end hvad lakken ville være med til. (Havehegnskøb i Bilka er selvfølgelig heller ikke så bling...)


Indenfor m. flash

En anden gang vil jeg derfor nok overveje at lægge en sølvfarvet eller grå lak under, næste gang jeg bruger CMA.

Men for at opsummere, så er CMA altså en fin måde at få nogle skinnende disco-negle uden at skulle til at sidde og lime rhinesten på. Dejlig nemt - super bling. I love it :D

Hvis du også vil sætte kronen på værket med denne lækre lak, skal du dog muligvis skynde dig at købe den, da kollektionen er en limited edition.
Hvis du vil vide, hvor du kan købe den, kan du klikke på vores "E-shops"-link i venstre side.

  


English summary:
Crown Me Already! is one out of four shades from the limited Miss Universe collection by OPI. It's a crazy-glittery silver sparkle with small and big glitters. A perfect finish to crown you, if not this year's Miss Universe, then at least Queen Of The Party!
The wide brush makes it easy to apply, but you'll need three coats to get a look like the one in the pictures. The problem with layering this many coats of glitter is, that it will easily peel off - I did three coats to get this look, but I think I'll use a base colour, silver or grey, the next time.

 

5 kommentarer:

  1. Jeg tror at jeg er ligesom en krage - når noget skinner & glimter så må jeg bare have det! ;)
    Hvilken hjemmeside købte du lakken på?

    SvarSlet
  2. Jeg har købt den på eBay, er jeg ret sikker på - men de har den vist stadig på www.beautybay.com. Du skal bare vælge OPI i menuen og så finde Miss Universe-kollektionen :)

    Den er SÅ fed :D Jeg er også totalt krage ;)

    SvarSlet
  3. Nøøøj! Hvor ER den lækker!

    SvarSlet

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...