05 november 2011

Efterårsfarver på neglene


For nogle uger siden var jeg ude og gå med min lille hund, og for første gang i år lagde jeg mærke til de flotte efterårsfarver, der er over det hele.

Nu er jeg jo ude og gå med hunden hver dag, og det havde været lækkert med solskin og ingen blæst i en lang række af dage, så derfor var det lidt underligt, at det lige netop denne dag var så ekstraordinært flot - jeg tænkte, om det måske kun er et par dage i løbet af sådan et år, farverne er så ekstremt flotte?

De gule, røde og orange farver var ligesom ekstra skarpe og spillede i det flotte solskin, og jeg blev enig med mig selv om at gå hjem og forevige farverne og den dejlige følelse på neglene.

Det resulterede i følgende nail art, som jeg har lavet
med Watermarble-metoden (læs mere om den her)




Den røde farve blev lidt lyserød i det på nogle af neglene,
hvilket fik mig til at tænke mere på flower power end på løvfald,
så jeg tænkte, at jeg ville putte lidt copper shimmer effect
fra CND på for at gøre det hele lidt mere efterårsagtigt.
Det fortrød jeg desværre lidt, da det jo også gjorde,
at farverne blev lidt mere afdæmpede ;)




Copper shimmeren er ikke sååå tydelig, men den giver
en rigtig fin effekt - selvom den (desværre) også dæmper
farverne en smule.

Jeg har brugt:
Chanel - Fire
Wet'n'Wild - Sunny Side Up
Sally Hansen - Mellow Yellow
Sally Hansen - Black Out



Har du prøvet at bruge watermarble-metoden? Så må du meget gerne dele billeder med os på vores facebookside :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...