24 oktober 2011

What's the fuzz about the fizz?



Chanel
Orange Fizz
No. 307


Min allerførste farve fra Chanel… Orange Fizz. Bare navnet i sig selv fortæller, hvor fantastisk denne farve er! Den har kant og stil, men samtidig er den så afdæmpet, at den ikke overtager hele dit outfit – som en orange ellers snildt kan gøre.
Orange Fizz er den farve, jeg vælger, når jeg står og kigger på udvalget af lakker – og bare ikke ved, hvad dælen jeg skal smide på de negle. Det er min go-to-colour, det er der ingen tvivl om. Og jeg har nu haft den i mit lager i lidt over halvandet år.

Denne gang valgte jeg dog at
spice den lidt op med lidt nail art, som jeg har købt hos det amerikanske site: http://www.dollarnailart.com. ALT koster 1 dollar på dette site. Nail Art Heaven!

Chanel Orange Fizz - med et Nail Art-twist!
Jeg skal nok smide et indlæg senere, hvor jeg viser mine køb fra sitet.

Nå men, tilbage til fizzet! Chanel har en dejlig bred børste, der gør det nemt at lægge lakken. Alligevel kommer jeg snildt op på tre lag med denne farve, fordi jeg ikke gider, at den ikke er helt opaque – altså, at man kan se igennem lakken. VNL (visible nail line) er dødens pølse!

Men selvom der skulle være et par enkelte steder, hvor lakken ikke er helt optimal, så er der: Seche Vite to the rescue! Any time! Efter min mening så får du bare ikke en bedre overlak! (Læs indlægget om Seche Vite her)

Så for at opsummere, så er det her den perfekte forårs- og sommerfarve. Med de tre lag holder den en uges tid – hvis du ikke vasker op osv. hver eneste dag, of course. Hvad har man mænd til??

Chanel Orange Fizz kan købes hos Matas og i Magasin for 175,- Den er pengene værd!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...