25 oktober 2011

OPIs forårskollektion: Feat. Nicki Minaj


Woopii - OPI har for nylig offentliggjort, at deres næste Star Collection Series bliver med Dronningen af Hip Hop; Nicki Minaj.

Okay, jeg kender ikke Nicki Minaj - men det skal ikke forhindre mig i at glæde mig til disse lækre lakker kommer i butikkerne til foråret - mest af alt glæder jeg mig til den petrol-farvede lak, som har fået navnet "Fly", som efter min mening gerne måtte have været
en del af efterårskollektionen, eftersom jeg er begyndt at gå meget i den farve lige netop nu ;) Den ER bare FLY! Men vi venter da bare, så!

Kollektionen består af:
(fra venstre på billedet ovenfor)

  • En deep purple shimmer Shatter: Super Bass (det bliver spændende!! Var egentlig kommet mig over shatter/crackle-trenden, men jeg har en fornemmelse af, at feberen blusser op igen, når denne dyblilla lækkerhed kommer på mine negle!)
  • Metallic for Life
  • Save Me
  • Fly
  • Did It On 'Em - en virkelig græsgrøn, som sikkert bliver en slags knald eller fald med hensyn til, om man kan lide den?
  • Pink Friday - yeah, for en lyserød tyggegummi-farve :D Barbie all the way!


Hvilken farve er du mest spændt på?

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...