24 oktober 2011

Last Friday Night


OPI
Last Friday Night
Katy Perry Collection

Hver gang jeg hører Katy Perrys nyeste single, “Last Friday Night”, får jeg af en eller anden grund en ubændig lyst til at lægge lak på mine negle.

Katy Perry er en evig inspiration for mig. Hun er ikke bange for at være anderledes eller for at lege med sine negle. For mig er hun den ukronede Polish Princess – og jeg er ikke den eneste, der mener det.

OPI lancerede nemlig sidste år en hel kollektion i samarbejde med Katy Perry - en kollektion, der blandt andet indeholdte den meget populære ”Black Shatter”, som blev starten på dette års hidtid største hit, nemlig crackle-trenden.

En anden lak i kollektionen hed “Last Friday Night”. En blå gel-lak med mangefarvede, små glitterstykker i,
der i en helhed dog ser blågrøn ud. Jeg har haft øjnene på den i et stykke tid, men mente, på trods af at jeg er the glitter gal, egentlig ikke, den var noget for mig. Alligevel slog jeg til, da jeg fandt i den toldfrie butik i lufthavnen, da jeg skulle på efterårsferie i september.

Og hvor er jeg dog glad for, at jeg impulsshoppede den!

Last Friday Night over en mørkeblå
farve fra L'Oreal (700) - her kommer
glitteren virkelig flot frem!

I flasken ser den ud til at være kongeblå med blå glitter, men det skal man ikke lade sige narre af. Hvis du lægger den direkte på neglen, er den temmelig lys – ja, nærmest gennemsigtig. Og det er næsten ligegyldigt, hvor mange lag, du har på. Så jeg foreslår, du bruger en base – hvid, nude, sort eller blå - og lægger på, til du har fået det blåt og skinnende nok.



LFN over Models Own "Misty Grey"
- her ser den næsten lyslilla ud...













Den er absolut flottest over en blå - i mine (blå) øjne. Og da det er en gellak, egner den sig også rigtig godt til at lave den nye trend, der hedder

Sukker Candy Mani(mere om det senere). Du skal bare huske at lade hvert lag tørre rigtig godt - og da det er en gellak, er den temmelig lang tid om at tørre, særligt hvis du putter lagene på for hurtigt efter hinanden.

Som med alle andre glitterlakker er den svær at rette til, men ikke umulig. Jeg tænker, at man også kunne forsøge at lade være med at ramme uden for neglen, men af og til er det bare for stor en udfordring ;)


1 lag uden base colour

3 lag uden base colour

 





















In conclusion:

En virkelig fin glitterlak, som gør glad. Og så er det bare en flot, blå farve - særligt vil jeg anbefale at lægge den oven på en blå base, så den virkelig får lov at skinne igennem.


A really nice glitter lacquer, that will make you happy ;) And the blue colour is absolutely beautiful, especially if you put it over a blue base colour, which will make it really shine through.






Og her får I så musikvideoen - får I det på samme måde som mig, når I ser den? ;D


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...