24 oktober 2011

Fordi alle fortjener lidt BLING!



Milani
Jewel FX
Gems


Da jeg i sin tid forelskede mig hovedkulds i neglelak, var jeg meget imod glimmer, glitter, sparkle – i det hele taget alt, der kunne minde om noget, der var en smule bling bling i.
Åh, det var dengang…
For tiden minder jeg mest om en ravn, der hvileløst leder efter sit næste glimmer-bytte, som jeg kan slæbe med hjem og tilføje til reden.

Netop derfor var glæden ekstra stor, da jeg faldt over et godt tilbud på eBay, hvor jeg kunne købe Milani Jewel Fx kollektionen. Oh yeah… Et glimrende fix til en glitter-junkie.


Kollektionen består af Milani Jewel Fx Gems, Milani Jewel Fx Gold og Milani Jewel Fx Silver. Førstnævnte anmeldes i dette indlæg.

Milani Gems Jewel Fx er et billigere alternativ til den meget hypede lak fra Deborah Lippmann – ”Happy Birthday”. Det er en farverig chunky/multisize glitter samling i en klar lak.

Wow! Jeg elsker den!


Jeg vil tro, den kan dække hele neglen med tre eller fire lag, men jeg valgte at smide den over en sort Sally Hansen. Bare for at give al den glitter lidt sort modspil.

Jeg lagde lakken en sen aften, og da jeg så den næste dag i dagslys, fik jeg følelsen af julemorgen ;) Måske ikke liiige den rette stemning midt i en sommermåned, men jeg beholdt den på. Og den kommer helt klar på igen i december!

Og jeg må sige, at reaktionerne udefra var mange og positive. Jeg var en tur i Flensborg med familien, hvor jeg pudsigt nok faldt over lidt lak – og den tyske ekspedient gik fuldstændig i selvsving, da hun så mine negle. Jeg prøvede at forklare hende, at den måske var en anelse over-the-top, men det var hun ikke enig i ;) FAB!

  En anden troede, at jeg havde Deborah Lippmanns ”Happy Birthday” på.

Og det er sgu fantastisk at betale 4 dollar for en lak, der ligner den hypede, der sælges på eBay til 30 dollar.


Close up af glitteret, hvor mange virkelig kan se de mange forskellige
farver og størrelser. Sorry for kvaliteten - det er taget med iPhone.

Nå, men tilbage til anmeldelsen: Lakken var super nem at påføre. Der var enkelte negle, hvor jeg lagde to lag, men de fleste har kun ét lag.

Glitteret fordeles nemt og jævnt, hvilket er herligt, når man snakker om chunky/multisize glitter. Nogle lakker skal nemlig have lidt hjælp fra en tandstik, hvor du skal placere og fordele glitteret selv – det skal du ikke med Milani Gems.

Milani kan købes online til absurd billige priser!www.cherryculture.com fås lakkerne hver især til 4 dollar. Efterspørgslen er stor, så er de udsolgt, er eBay.com et godt alternativ. Mange forhandlere tilbyder combined shipping, hvis du køber flere lakker hos dem. God jagt derude! :D

Btw – undskyld for de knap så fantastiske billeder. De er taget med iPhone. Google nogle swatches – så vil I se magien i denne farverige fantasti-blanding.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...