31 oktober 2011

En stræben efter: Picture Perfect Nails


Hvad ville du sige, hvis du kunne få et billede af din hund, din kæreste eller din favorit skuespiller på neglene?
Katy Perry har indtil videre vist vejen blandt andet med sine ”Russel Brand” og ”Royal Wedding” negle.
Jeg ville elske at have billeder på mine negle, men Katy’s er fake, og jeg er hverken til akryl, gele eller ”press on” negle. Jeg foretrækker mine egne negle – men kan de blive Picture Perfect?

Efter lidt research fandt jeg ud af, at flere bruger såkaldte ”printere” til at skabe et personligt design. De er dog ikke til hjemmebrug.

MEN, så faldt jeg over Barbie Doll’d Up Nails – Digital Nail Printer. Ja, den er meget pink og meget Barbie – men sikke et koncept!

Få hvilket som helst print på dine negle! Design endda dine egne print selv! Design– print – topcoat – done! What’s not to like and love?

Det er så her, kvaliteten af disse prints kommer ind i overvejelserne. Googler du lidt rundt, i stedet for at stole på menneskene bag Barbie, så finder du ud af, at maskinen er svær at betjene, og resultatet ikke er så Picture Perfect, som man kunne håbe på. Ja, ligesom Barbie selv, så er denne printer måske bare liiige lidt for god til at være sand.

Det skal dog lige understreges, at jeg ikke selv har prøvet printeren, og da jeg så den online, tænkte jeg: MÅ EJE DEN!! Og jeg overvejer stadig… Trods de meget svingende anmeldelser. Beslutningen er ikke helt taget endnu, men hvis prisen falder, så kunne den godt blive et must-have.

Kunne du finde på at købe den?

Indtil da er jagten på Picture Perfect negle ikke givet op! Der må være en vej mod perfekt digital nail art. Måske kender du den? Fortæl fortæl!


Video fra Barbie Electronics

Pris og produktoplysninger Barbie Doll'd Up Nails

Anmeldelse af Barbie Doll'd Up Nails

Summary for English Readers: Are picture perfect nails possible? I strive towards new ideas in nail art. The Barbie Doll’d Up Nails – Digital Nail Printer may be a step towards picture perfect nails. The quality seems fairly good – but not perfect if you believe the reviews of the product. Do you know the secret behind digital nail art? Are there any solutions out there leaning towards perfect nails?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...